maanantai 12. syyskuuta 2011

- se tunne ku tehää syylliseks

Moikka! Mulla ei oo ny kuvia ja anteeks siitä, mut jonku verran tekstii kuitenki ois. (: Eli siis viimevk torstaina en saanu lupaa lähtee Villelle, mut perjantai aamuna faija oliki sillei et joo voit lähtee, vähä semmone olo et "joo 40min pakkaan, syön, laittaudun, tokitoki" mut en valita, kunha pääsin kuitenki. No tuli taas kullal naurettuu iha hulluna ja katottiin "Vettä Elefanteille" ja sit se toinen leffa jonka nimeä en muista, sellane kuitenki mis balleriina saa osan Joutsenlammessa ja sekoo paineiden alla ihan totaallisesti, ja lopussa kuolee. Molemmat sairaan hyviä leffoja! Varsinki toi "Vettä Elefanteille" , se norsu oli ihana :-D ♥ Sit käytiin lauantaina ostamassa uusin SingStar missä oli mm. Häissä, Poika saunoo, Minä ymym ;) Sunnuntaina oliki aika haikee mieli lähtee, toi oli oikeesti mun elämän paras viikonloppu.. ♥ 
Sit tästä päivästä: Coopperia en pystyny juoksemaan yhen asian takia joka vieläki mua naurattaa iha hulluna, sitä mä en valitettavasti voi täällä kertoo vaikka hirveesti tekis mieli.. :-D Mut oon oikee onnelline et jouduin skippaa coopperin ton takii, sain sentää 3vk aikaa treenata ku aikasemmi ei oikee ehtiny ku yht äkkii vaa sanottii " joo ens vkl coopper" ööö, mitä ? Tänää oli sit kans ratsastus piiitkästä aikaa, ja ai että tykkäsin ♥ Huomenna ois ruotsin sanakoe, ja arvatkaa oonko lukenu ? En. Ku en oikeesti ehtiny, koulust himaa ja tunti oli aikaa vaihtaa vaatteet,syödä ym. ja sit tallille. Ja puol ysiltä tulin vast himaa>suihkuu ja syömää iltapalaa. Mut onneks ehtii dösäs lukee aika hyvin. 


Good night, ♥ essi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti