perjantai 2. syyskuuta 2011

- all day, all night

...what the fuck?!

Joo sori, mulla ei oo kuvia.. :( Oon oikeesti ihan superyyberväsyny ku koulun jälkee menin Essin, Hennan ja Vilman kanssa kaupunkiin, Vilma meni optikolle, Henna, minä ja Essi mentiin Ultimageen jossa oli oikeesti kaikkee taivaallista minkä aion kotiuttaa hope so jo ens viikolla.. Marilyn Monroen tauluja, erilaisia suloisia sisustusjuttuja, kynsijuttuja, kaikkee! Sit Vilma tuli sinne sen optikon jälkee ja lähettii, Essi ja minä tietenki aina pysähdyttii houkutteleviin kauppoihin ihastelee lisää kaikkee ja sit Essikin jatko matkaa tanssiin. :) Mä menin siitä sit äitin työpaikalle sateessa+puhuessa samalla ihanan kans puhelimessa.. Sit siinä äitin luona odottelin jonkun aikaa ja lähettii käymää kaupassa. :) Sieltä tarttu yks Nivean ihonhoitojuttu mistä voisin huomenna ottaa kuvaa. :>

Mut ei muuta, voisin kattoo jonkun leffan vielä tai jotai & sit nukkuun. :) 

unia rakkaat lukijat ♥

- essi

2 kommenttia:

  1. "..tietenki aina pysähdyttii houkutteleviin kauppoihin ihastelee lisää kaikkee.."

    ^ mitkä kaupat pieksämäellä on houkuttelevia? :D

    VastaaPoista
  2. emilia: esim meikkiliikkeet?

    VastaaPoista