torstai 22. syyskuuta 2011

- mä en kaipaa mun häihin pappia

Hola ihanat 21 lukijaa! Ensinäkin, oon mun sinettipidennyksiin aivan älyttömän tyytymätön... ärrrh! Tekis mieli repii ne pois yhtä nopeesti ku ne tukkaan tulikin. Kuvista varmaa arvaatte miten vittumaisen näköset ne on :-D johtuu kylläkin mun tosi lyhyestä tukasta.


 Kumminki jos niitä ei sit vedä tollei sivulle et antaa olla normaalisti nii.. kyl ne on sillei ihan ok? Pitää vaa jonku verran tupeerata et noi aukot ei näkyis nii helposti.. Alan pistämään vielä noita vanhoja pidennyksiä et ne peittäs noi aukot, et ei hirveesti tarviis tupeerata.

Uudet tekoripset! 2,95e. Multa on edellisistä loppunu se liima melkee, tai no on sitä viel vähä alle puolet, mut tiiän et ku meen Villelle nii se loppuu aina kesken, enkä pääse ostamaan uusia :D Kaipasin muutenki jo uusia, ku ne edelliset oli pitkät(joka on tietty hyvä) mutta harvat! 
 
 Ei oo mitää timantteja tms noissa päissä, salama vaa saa näyttämää et ois :D

Istuskelen nyt tässä siis tekemässä tätä postausta Lumenen turvenaamio naamassa, kohta vielä vähän pakkailen ja meen suihkuun :) 

-essi

ps. niin siis meen huomenna Villelle, nii en välttämättä postaile viikonloppuna! Eli toivontampa nyt hauskat viikonloput teille jo valmiiks! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti