maanantai 26. syyskuuta 2011

- Love&Hate part 2

Mun on pakko saada tehdä Love&Hate part 2, koska mulla on tullu hirveesti mielee niihi liittyviä asioita! Jotkut saattaa olla siit ensimmäisestä osasta, mut en aina jaksa tarkistaa et hei oonko kirjottanu jo tän aikasemmin. Seassa on hölmöjä sekä vähemmä hölmöjä juttuja, enjoy! 

Love

♥ Eli mä rakastan sitä ku saan olla himassa yksin, vaikka kipeenä. Tyhmää, mut oikeesti.. Voin majottautuu meidän sohvalle miljoonan tyynyn ja peiton kanssa kattomaa leffaa. 
 
♥ Uimista, en siis missää uimahallis vaa kesällä järvessä. Ku voi uida niin pitkään et on ihan puhki, ja sit syö jotai täyttävää. Sit taas uimaa vähä ajan päästä. Mut en tykkää kyl uida yksin, pitää aina olla kaveri tai kulta. 

♥ Talvipäiviä jolloi paistaa aurinko ja on semmoset -13 astetta pakkasta! Huomaa tarkka pakkaslukema. 

♥ SingStarin laulamist! 

♥ Lomia, ku saa nukkuu niin pitkään ku haluu, ja ku voi makoilla koko päivän sängyssä ja dataa.

♥ Shoppailu. Se ku saa pukee uudet vaatteet ekaa kertaa päälle. Ai jumankekka

♥ Sitä ku joku kehuu tai kiittää! Jos on vaikka auttanu jotai jossai asias, ei missää fyysises vaa henkises, ja se toine kiittää siitä et on ollu tukena. Se tunne on oikeesti jotai niin ihanaa♥

♥ Kun saa hyvän numeron pistarista tai kokeesta! Tulee semmoi onnistumisen tunne et jes! Mulla on vaa aina taipumus käyttää hyväks sitä jos saan hyvän koenumeron :-d Esim: "äiti, voinks mä tilaa pari vaatetta, ku sain nii hyvän koenumeronki?" :D

♥ Se tunne on kaikista paras, ku nään Villen pitkästä aikaa.. Varsinki se ku nään Villen siel asemalla 10 metrin päässä nii välil on kyl itku aika lähellä, ku oon niin onnelline sillä hetkellä :) ♥
 

Eiköhä siinä pari ollu =) 
Sit: 

Hate

- Sitä ku joku väittää et on puhunu paskaa, vaikka se "paska" on vaa tosiasiaa! :--D

- Uhoomine. Mulla on varsinki niin lyhyt pinna et en kauaa kuuntele sellast. 

- Pettäminen. Vihaan sitä melkee eniten maailmas. Mä en ite salli sitä missää vaihees, vaikka joku selittäs "joo me ollaa muutenki sen kaa niin erkaantuneit, et ei se haittaa jos petän", ei pidä olla yhessä jos ei voi olla pettämättä! saatana ku pistää vihaks.

- Vihaan hirveesti sellast lihavien ja ei-niin-kauniiden ihmisten arvostelua. Ku voin kuvitella mite paljon lihavat ja ne ei-niin-kauniit on saattanu kärsii sellasest arvostelusta ja ää! En tykkää yhtää.. :( Mut jos tunnen sellasen tyypin entuudestaa, ja pidän kyseistä tyyppiä täysin asennevammasena sun muuta, nii kyl mä sit arvostelen sellasta välillä itekki.

- Kehitysvammasille nauraminen/ heidän pilkkaaminen. Yksinkertaista: Syökää päänne jotka harrastatte sellasta. Oikeesti.

- Liukkaita teitä! Helvetti ku jalat aina luisuu alta sun muuta, nii voin kuvitella mite viisaan näköne oon aina sillo :D 

Siinä oli noitaki nyt jokunen :) 
Ei muuta, hope so u liked it! 

-essi



2 kommenttia:

  1. oon niiiiin samaa mieltä esim tosta kehitysvammasille nauramisesta! ja sitte itekki aina ooon sillee 'äitiiiii voinko tehä sitä tai tätä tai voitko ostaa kun sain nii hyvän numeron' :D -alli

    VastaaPoista