keskiviikko 7. syyskuuta 2011

- Fears

Otsikko kertooki jo et aihe koskee pelkoja, mun pelkoja.
Fear 1. Mun suurin pelko on se et menettäsin mun kullan, ajatuski saa tipan linssii ja kaikkee! ää, tuskin tarvii enempää ees selitellä.. :(
Fear 2. Se et mun äitille sattus jotai. Tätäkään ei varmaan tarvii selitellä muuten ku et äiti on aina ollu niin rakastava ja meil on aivan parhaat jutut, joita en usko kuulevani muilta äidiltä ja tyttäriltä :D
Fear 3. Ukkonen.. Pikkujyrinä ei pelota jos oon sisällä mut auta armias ku se iskee kunnolla ja kaikkee nii oon ihan itkun partaalla! Viimeks kesällä iski melkee meidän talon kattoo ja meinasin saada slaagin..
Fear 4. Pelkään iha hulluna sitä et jos joskus tulis sota. Se et näkis ku kaikkie elämä menis iha paskaks ku pommit pistäs talot maan tasalle ja läheisiä saattas kuolla.
Fear 5. Pimeä.. Pelkään sitä ihan järjettömän paljon. Mulla tulee niin turvaton olo sillon ja kaikkee et meinaan purskahtaa heti itkuu vaikka kävelisin vaan 5m pimeessä. Ok en voi ees kävellä vaa juoksen aina pimeessä ku pelottaa niin paljon! En tiiä mite voin koskaa asuu yksin mut kai mä hankin jotai yölamppuja :--D
Fear 6. Se et mun rakkaille pupuille sattus jotai :( Molemmat on niin erilaisia persoonia
Fear 7. Korkeet paikat.

siin oli ainaki jokunen pelko, hyvää yötä!

♥essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti