lauantai 13. elokuuta 2011

- pojat on poikiii

Heippa, eli ostin tossa torstaina uuden puhelimen, Nokia 5228 sinivalkosena, mut onneks taru anto eilen tähän mulle pinkin takakannen ku se ei ite tehny sillä mitää. :)

 


Jees, ja jippiaijee ku mun kone ei nyt sit vissii tuukkaa meille.. :-D Rahat saadaa onneks sentää takasi , mut joo good bye pinkki unelma... :(:( Ja oon vähä miettiny et uus järkkäri vaikka joululahjaks ois aika jees ku toi ny ei oo mikää maailman parhain toi Canon 1000D.. Mut ehkä sit vasta ku toi menee rikki tms. 

essi

10 kommenttia:

  1. Itsellä kyseinen puhelin ja huollossa on saanut käyttää koko ajan :/ Eikä toimi vieläkään

    VastaaPoista
  2. A: woot.. :o kaverilla toi on ollu melkee 2 vuotta ja sillä on nyt vasta alkanu temppuilee :o

    VastaaPoista
  3. ootsä joku lellitty ? :D järkkäriä, puhelinta, tietokonetta, uutta objektiivia? vai ootteko vaan keskivertoluokkaa rikkaampia??

    VastaaPoista
  4. A: en oo mun mielestä lellitty.. :D objektiivi tuli ensinäki villen porukoilta synttärilahjaks, ei mun. :) plus toi uus järkkäri on käyny vähä enemmä mieles sen varalta ku vanha menee rikki tms. (:

    VastaaPoista
  5. Mulla kyseinen puheli on temppuillu viikko sen jälkeen kun sain sen koko ajan :/

    VastaaPoista
  6. A: aijaa, wish me luck with this.. :(

    VastaaPoista
  7. itelläniki on tuommone ja kerran on ollu huollossa ku kuumeni niin nopeesti. ja tehny samaa mut oon vaa antanu sen olla (: toivottavasti sinulla se toimii hyvin :: ) !

    VastaaPoista
  8. mira: joo no toivotaa, ku kahella kaverilla on toiminu iha hiton hyvin! :o toisella se on toiminu moitteetta vähä yli vuoden. :)

    VastaaPoista
  9. Kannattaisiko ensin opetella kuvaamaan tuolla nykyisellä kamerallasi kunnolla/käyttämään asetuksia ennen kuin vaihdat kameran uuteen ja sellaiseen mitä on vielä mutkikkaampi käyttää?

    VastaaPoista
  10. Anonyymi: totta kai, onha siihe aikaa vaikka kui varmasti ennenku oon uutta toivomassa :-D ?

    VastaaPoista