lauantai 20. elokuuta 2011

- dreams

Niinku otsikko kertoo nii unelmista ois ny kyse, eli ajattelin et pistän kuvilla ja/tai tekstillä et mitkä kaikki jutut ois mun unelmia. :) Eli eiköhä lähetä: 

Unelma huone 


we♥it 

Oon unelmoinu huoneesta pitkään missä ois vaaleenpunaiset seinät, ja yks seinä ois kokonaan kattomaisemakuvan peitossa :P Haluisin sit kaikkee pinkkivalkosta sinne huoneesee.. hih, ei toki oo lempiväri ? 



 we♥it 

 Unelma-auto: mun unelma-auto ois ehdottomasti BMW:) 

 we♥it 

Unelma talo: mun unelma talo ois yksinkertasesti semmone jossa asusin mun rakkaan kans ja se näyttäs meidän kodilta ja tuntuis meidän kodilta jonne vois mennä turvaan. 

we♥it

Unelma matka: Mun unelma matka ois espanjassa, turkissa tai pariisissa. :) 


we♥it
Unelma vaatteet&kengät: Haluisin hurjan paljon erilaisia kenkiä ja vaatteita, chanelia, converseja, kaikkee!



we♥it

Joo o, eiköhä siin ollu pari unelmaa. Tässähän se päivä on himassa menny koneella, vielä on jonku verran yskää mut eiköhä tästä selvitä. Nyt jätin Start Now puistokonsertinki väliin, ku yks vuos menin sinne just jossai yskäs nii sain ihanan keuhkokuumeen sielt.. ♥ 

essi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti