perjantai 5. elokuuta 2011

- so what?

 Mulla iski semmone idea, et kerron teille tästä mun lävistys&tatuointi-innostuksesta. Se on tällä hetkellä varsinki tositositosi paha. Oon molemmista unelmoinu pariki vuotta, mut ne innostus on välillä sit ollu vähän vähempi ja välillä enempi.. Tatuointi ois tosi ihana. ♥ Oon ite ainaki miettiny tähtiä selkään tai alavatsaan, cupcake ois kans sulonen vaikka alavatsaan, mutta ei niin kovassa harkinnassa ku noi tähdet, timantti, se on ollu aika kovassa harkinnassa, ja siis joo onhan mulla noita ideoita aika paljon et mitä haluisin! Oon vaan sit aina miettiny et en tiiä uskaltaisinko ottaa, jos jossai vaihees en tykkäiskää enää siitä, tai jotain.. Et jos tatuoinnin ottaminen ja tietynlaisen kestäis jotain pari vuotta, nii sit se varmaa kertois kyl et kyllä mä sen haluan tosissani ja et jos en kahdes vuodes kyllästyis siihe ideaan nii en kyl kyllästyis sen ottamisen jälkeenkää.

Toinen villityksistä oli nyt siis lävistys, ja siitä oon unelmoinu itse asiassa jo 12 vuotiaasta asti! Ja siinä on ollu vähä sama juttu aina et välillä haluun enemmä ja välillä vähemmän, mut oon halunnu aina kuiteski. Tykkäisin just tohon alahuuleen, semmone pallo, mis ois pinkki timantti, hih ♥ .. Mutta joo äiti on tosi paljon sitä vastaan, kui myös iskä, mut oon kyllä 16 vuotiaana menossa ottamaan sitä, ja sillä sipuli. Lävistyksessä sentään on se hyvä et sen voi ottaa pois, jos siihen kyllästyy tai ei enää tykkää. Toinen ois kielilävistys mikä ois iiiiihan sikasiisti! Siihenki semmone pallo + pinkki timantti, ofc!

Mut juu ei mulla oikee muuta, ajattelin vaa tulla tänne hehkuttamaa näitä mun villityksiäni <:

♥essi

4 kommenttia:

  1. tuommoset tähdet ja timantit kuuluu niin tuohon sun ikään.. älä hosu!

    VastaaPoista
  2. A: niii se voi olla, siks oon välillä miettiny et saattasinko esim aikuisena enää tykätä niistä ja tollei.. :-D mutta on sitä aina tullu salaa tommosta mietittyä :)

    VastaaPoista
  3. Älä ota mitään tähtiä/timantteja, oon samaa mieltä kun tuo anonyymi... Itse otin nuorempana käteeni tähden ja oon katunut sitä kyllä paljon näin jälkikäteen! ehkä piti vain joku tatuointi saada.

    VastaaPoista
  4. A: aijaa! :o nii voiha noi olla et nuorena hirveesti haluu tommosii :D

    VastaaPoista