sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

- this hurt, but what i can do?

Heippa, ja heti alkuun: oon pahoillani etten oo kirjottanu öö.. kahteen viikkoon?! :( Nyt siis tulee paljon tekstiä siltä kahen viikon ajalta. Ja kuvia tietty! :D Mut ekana tekstiä: 
Eli siis olin siel Villellä 7.6 tiistaina, lähin sinne sillon joskus 14:46 junalla, ja siellähän Ville ja Päivi ootti mua asemalla ja käytiin kaupassa ja sieltä sit niille :-) Katottiin koko viikko leffoja, käytiin kalassa (kävin ekan kerran mun elämässä!!), sit kans hohtogolffaa ja elokuvis.. aiai :) Unelmaviikko ♥ Sitte tulinki sieltä sunnuntaina ja mun juna myöhästy yhteensä puoltoist tuntia.. Eli olin ilta kymmenelt himassa, piti vielä pakata riparille.. No mut (suunnilleen) kaikki tuli kumminki otettua mukaan. Paitsi ok, unohdin melkee kaikista tärkeimmät, pussilakanat ym. Koska kuvittelin et oisin pakannu ne mut en ollukkaa sitte....... No mut äiti toi ne mulle onneks sinne sitten. :-) Ripari oli kaiken kaikkiaan jees, mut hirveintä siel varmaan oli se et ku käytiin yhessä kappelissa nii siellä kaikki itki ku soi niin surullista musiikkia mikä toi ainakin mulle semmosen pelon et jos oisin vaikka viikon päästä jonkun kaverin tommosis hautajaisissa! :-(  + Toi mieleen kanssa mun edesmenneen mummon jonka hautajaisissa en kyllä ollu, mutta siis tuli mieleen siitä "hautajaistunnelmasta" siellä kaikki muistot hänen kans yms. :-( Eiline oli tosi ihana ilta sen vuoks et kaikki taas vaihteeks itki mut sen takia et kaikilla oli oikeesti ollu kivaa siellä leirillä ja joillaki tais tulla semmone olo et ei haluais enää lähtee sieltä.. Mulla oli lähinnä semmone olo et mul tulee tosi iso ikävä sitä ripari porukkaa! Plus karattiin viimesenä yönä ulos varmaan testataksemme yövahtijan hermoja :D Minä ja Katja lähettiin vessaan, kiljuttiin niin paljon ku kurkusta lähti ja kaikki ryntäs ulos yhen mäen päälle :d siellä se yövahti odotteli meitä jo pihassa ja me huudettiin yhteen ääneen et "Nuuvi kaks!"

No eiköhän tossa jotain ainakin ollu. Kuvia siiiiis : 










Siinä nyt oli parit kuvat :) Voin varmaa huomenna sit pistää viel lisää! 
 Pitäkää kiva sunnuntai ♥ 

- essi

15 kommenttia:

  1. essi sä ooot niin kuollu ku mä nään sut!!!!!!!!!
    -marru

    VastaaPoista
  2. Hahaha ihanin toi marrun venyttely kuva!::D:Dd e Ja eihitto meidän toi pöytä oli ihan täynnä kaikkee mättöö aina..:D:
    Tulee ihan kamala ikävä omaa riparia ku kattoo näitä kuvia♥ Phihih toivottavasti sulla oli kiva leiri!

    VastaaPoista
  3. een taija olla marru 8) sanni meillä oli kaikki ruuat sängyssä ettei tarvii kurkotella pyödälle :D:D ja joo, oli tosi kivat noi isosten jutut ym :)

    VastaaPoista
  4. ESSI HIRTÄN SUT KU NÄHÄÄN VIELÄ JOSKUS ! (=

    VastaaPoista
  5. JA MARRU sitä paitsi, arvaa kävikö mulla mielessä tappaa sut ku tuut aamulla popittamaa antti tuiskua meidän huoneesee :--D

    VastaaPoista
  6. TULIKO marianna oikeesti popittaa sitä anttia sinne ? =DD se sano joskus että varmasti herättää teiät antti tuiskulla :D:D

    VastaaPoista
  7. voiieii voin kuvitella =D se on niin rakastaa Tuiskua !

    VastaaPoista
  8. HAHAHAHAHAH no mitä mä oisin ollu onnesta soikeena ku oisin saanu herää antti tuiskuu.... tosin mun herätysääni on äntti tuisku mut nii :D

    ja todellaki oot kuollu ei yhtää reilua tämmöne:D ok oon iha otettu et laitat MUSTA kuvia blogiiis mut silti voisit jättääää väliiii tämmöset: D:D:D::D:D:D:D:D - marru

    VastaaPoista
  9. apua ku luin tätä olin ootin vaan sillee et kohta musta on joku kemo kuva mut selkäähän noissa vaan näky. :-D

    VastaaPoista
  10. hei hitto en tajunnu pistää susta mtn! :D Mut ei täällä kyl oo mitää kemokuvia että sinäänsä harmi :-(

    VastaaPoista
  11. voiii ku tuli riparia ikävä <3 ps.huudettiin sillon nii kauniisti ettei kellekkää jääny epäselväks millon oli aika karata ;) <3

    VastaaPoista
  12. Katja: Hahaa, joo muistan ku tuntu et ääni lähtee, ku ekana kuiskailin meidän huoneessa ja seuraavaks piti huutaa niin kovaa ku kurkusta lähti :DD

    VastaaPoista