sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

took my love

Moikka. Kerron nyt eilisestä lyhyesti et tuli koko pv taas lusmuttuu sisäl, mut minkäs teet ku ei täält korvest pääse liikkuu mihinkää jos ei oo porukat himassa. Ja apua kadun tätä varmaa myöhemmi, mut mietin et kyl mä mielummi otan läppärin ku skootterin ja sen takii, et ku matkustan sen 2 kertaa kuus aina helsinkii, nii matkathan on arvatusti ihan yyber tylsiä, nii ois läppäri aina mukana nii menis aika paljon nopeemmi siel :) Ja sit skootterin huonot puolet on just siin et ku mulla on matkaa täält kotoa kaupunkii semmoset 26km ? Nii arvatkaa jaksaisko semmosta väliä rampata.. Ja kouluaamuisin en aikois sillä mennä koska kai mä mielummin meen ilmasella bussikyydillä ku et maksan bensaa 26km:stä? :-D Tod. näkösesti ajelisin sillä skootterilla vaan kesät, ja kyllähän se tälläsinä päivinä ku porukat on reissussa nii ois ok, mut njää, oma kone houkuttelee tosi paljon.. 

Nii ja eilisest sen verran et tilasin H&M sivuilta:
- 2 huulikiiltoa
- luomivärisiveltimen
- neulepuseron
- topin
ja hintaa oli yhteensä 28,25e postikuluineen, eli ei kyl oo paha! :D mun mielestä! Huulikiillotki oli jtn 1,45-1,95e mut siinä on vaa se huono puoli et H&M ei oo aina mikää maailman nopein toimittamaan noita tavaroita perille.. mut toivotaan parast. 

Ei mulla oikeestaan muita, ei oo nyt kuviakaan. Huomenna tulee varmaa sit jtn :) 
Heips! 

-essi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti