perjantai 3. kesäkuuta 2011

- summer, here i come!

Heips, ajattelin et tekisin tämmösen postauksen sen sijaan et tekisin jonku "näin tylsä päiväni oli tänään" -postauksen. Tai ei se mikää hirveen tylsä ollu, koulussa pesispelejä, kahvittelua, ja kevätjuhla mekon metsästystä. Siinä nyt on ainaki tiivistettynä tämä päivä. Mutta joo tässä varsinaine postaus:

Eli siis haluun kirjottaa siit et, mulla on tosi outo olo et nyt alkaa kesäloma ja että oon käyny ylä-astetta jo kaks vuotta :o Aika menee niin nopeesti, vastaha oli joululoma ja kaikki.. Ja tuntuu kummiski et hirveen paljon on jääny tekemättä niiden ihmisten kanssa, joita en välttämättä nää enää esim. 2012 syksyllä. :( Koska valitettavasti en aio jäädä Pieksämäelle, vaan lähteä esim. Helsingin suuntaan.. Ekana lukioon, ja sitten amikseen opiskelemaan parturi-kampaajaks. Mutta en oo kyllä iha varma tosta lukiosta, mut mulla on aina se ajatus et jos jään työttömäks, nii siitä on apua et mun papereissa lukee et oon käyny lukion, SEKÄ amiksen. Hassuu sinäänsä taas tuon ajan kanssa, et vasta mä pelkäsin ylä-asteelle menoa, ja nyt mä pelkään lähteä sieltä (vaikka onki vielä vuosi aikaa, SILTI) .

Kesälomaki stressaa et mite ehdin huokasta, mut tuntuu varmaa nyt vaa silt etten ehdi tekee kaikkee mut sit mulle varmaa jääki aikaa millo mietin et "tylsäääää" :-D
Nyt ois tarkotus käydä Vantaalla tiistaina, riippuen mutsin ja faijan suunnitelmista.. Ois hammaslääkäriki tiistaina ennenku lähtisin sinne Vantaalle :D:D Ripariki alkaa jo n. viikon päästä? Pitäs rupee opettelee noit ulkoläksyjä, että pääsee läpi. Hohhoijjaa, mitäköhä siihenki leiriin mahtuu..? :D

Mutta joo, ei mulla oikee muuta, eikä oo kuviakaa :( Mutta sunnuntaina viimeistään, lupaan.

Hyvää kesälomaa kaikille! ♥

-essi

1 kommentti:

  1. itehän oon varmaa hävittäny (heittäny roskii) sen ulkoläksy stydeemi ku olin ihan siinä uskossa että se on vaa joku turha paska... :D:D HUPSISTA SAATANA.

    VastaaPoista