keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Moi, mulla ei oo mitenkää maailman tärkeintä asiaa.. Oon vaa oikeesti istuskellu kaiket päivät kotona ku en pääse täältä korvesta mihinkää paitsi huomenna meen konffisharjotuksiin! Meidä mittari näyttää +30 nii lähimpä aamulla sitte käymää uimassa nopeesti ja tulin takasin kotii tekemään mun huikeita kokkauksia ku munakas... :D:
Oon oikee master chef eiku .... ?  
Stressin aihe: se että ehtiikö mun rippimekko tulla ennen varsinaisia juhlia?! :( 
Tilasin sen sunnuntaina, ja toimitukseen kuulema menee se 1-3 arkipäivää. Eli tänään sen pitäs tulla postiin sen mekon? Ja ootan tosiaa et huomenna meidä postilaatikossa ois se noutohommeli ! Kylhä lauantaina pystyis metsästää mekkoo viel, mut löydänkö sit mitään kivaa mekkoa... ? Nii-i, koska se on täydelline minkä tilasin Nellyltä ! :(  onko jollain kokemusta nellyltä tilatessaan että tuleeko vaatteet tms tuossa 1-3 arkipäivässä? 

Eiku, hei nyt löytyki sähköpostista et ne lähetti sen maanantaina, ja että saan mun paketin 3-7 arkipäivässä! Nyt tosiaan stressaa :(:( ! Eli jos tohon paketin saapumiseen menee se 3 päivää, ni se on täällä huomenna elii... perjantaina pitäs tulla se lappu et se pitää noutaa postista? NO mut rukoilkaa mun puolesta et se mekko ehtii tulla! :-D 

Mitäpä mulla nyt tässä enää muuta ois.. Eipä varmaa muuta ku toi mun mekkokriisi :D! 
See yaa ♥ 

-essi 

2 kommenttia: