tiistai 9. elokuuta 2011

- be happy

Heissan, sori tää pikkune hiljaiselo mut en oo oikeesti vaan jaksanu kirjottaa, vaikka siihe on kyllä aihetta ollukki.. Eli siis olin sunnuntaina Ennin rippijuhlissa, Vilma tuli meidän kyydissä ja poikettii matkalla äitin työpaikalla jonne on jääny yks mun vyö, ja sit käytii viel abc ostaa mulle sukkikset! Oli hyvät pöperöt ja oli tosi mukava nähä Enniiki EKAA KERTAA tänä kesänä.. Ja Rosaa? ...joka poikkes siel käymää kans omien rippijuhliensa jälkee.. Tässä ois vähän kuvia: 

 leipäjuusto♥ ...ja mulla jäätää




 heitin tikkaa.....

 Eilen olin taas marjan keruussa josta tuli taas 25e, kyllä kelepaa. 8) 

Eipä muuta, heippa. ♥
-essi

3 kommenttia:

  1. mä linkkasin sut mun blogiin ja haastoin sut tekemään sellasen tunnustuksen :)

    VastaaPoista
  2. Toi Essin tikanheitto oli jtn niin kaunista. :D ♥ Ihania kuvia nuo. Mut ihme hassu tuo mun ilme tos sun kukkakimpun kanssa. :D

    VastaaPoista
  3. M: jees :)
    E: just hyvä! :D hehee, oli mukavaa. :) ♥

    VastaaPoista