perjantai 5. elokuuta 2011

- niin särkyvää

Heissan, ei oo oikee muuta asiaa ku et: en oo tehny muuta ku ollu aamukoomassa, syöny nuudeleita ja kattonu leffaa..




Anteeks erittäin hyvälaatusista kuvista, mut pakko sanoo et toi "Piukat Paikat" oli ihan sairaan hyvä! :D Piristi mun päivää tosi hyvi ♥ Joo ja, äiti toi eilen siihen lainapuhelimeen akun, eikä koko puhelin toiminukkaa.. Ärr, eli äiti ei voi käyttää sen omaa puhelinta ku se on mulla ton korjauksen ajan. Mut onneks tänää tulee sit oma puhelin korjauksesta. Ja voitte olla varmoja et jos se rupee temppuilemaan, ni mä meen vaihtamaan sen toiseen joka jää mulle varapuhelimeks, ja meen ostamaan sen Samsungin kosketusnäytön.  Samsungista puheen ollen, oon jo huolissani et missä se kone oikee luuraa! :( Viime lauantaina tilattii jo, eikä se oo vieläkää tullu! Pinkkiä unelmaa odotellessa.. :( Mut joo hei ei mulla muuta!<:

-essi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti