torstai 18. elokuuta 2011

- teen ihan mitä vaan vuokses

Huomenta! Nyt ois tarkotus koko päivän olla vaan sängyssä (ja kattoo ehdottomasti piirrettyjä koska nehän ehdottomasti parantavat oloa) koska oon kipeenä.. Henki ei kulje oikee kunnol, yskittää ja nenä vuotaa.. Tosi jees, just ku tuol on tommone ihana sää. Ainii btw, ostettii eilen vihdoin mulle se kone. :) Oon ilonen <3 Samsung rv510. Jeesjees, voisin yrittää keksii jonku kivan postauksen, vaik hius, tai meikki, tai semmone "mun kaikki kynsilakat" etcetc.

♥ essi

4 kommenttia:

  1. hius postaus ois kiva :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: heii ensimmäinen postausidea! :-D teen heti tänää sen sit. :)

    VastaaPoista
  3. huonepostaus essi ehdottomasti!

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: voi ei.. mun huone on vieläki samanlaine ku sillonku olin joku 5v.. :--D no mutta toteutuu! (:

    VastaaPoista