perjantai 30. syyskuuta 2011

- oon vielä samanlainen

Moii ihanat lukijat! Ajattelin tehdä taas toivomuslistaa :) Haaveilua vaatteista joita varten mun pitäs oikeesti säästää ihan hulluna.. Mut pidemmittä puheitta, toivomuslista Top Street Wearista.

 Tällä oli hintaa 40e! oikee hinta 80e, DC
 90e, DC
 80e, Wesc
 40e, Urban Classics
40e, Urban Classics. Ihanan värinen aiai ♥

Ja kaikki noi on miestenosastolta koska pari noista on tosi kivan värisiä, ja tykkään noist kaikista niin paljo et mitä väliä onks ne miesten vai naisten huppareita? Kaikki vetoketjuttomia koska se on sit aika vitusta jos vetoketju menee rikki tai vääntyy iha mutkille.



40e, Masterdis, tarviiko mun sanoo tästä kellosta mitää muuta ku et unelma?

Siinä mun toivomuslistaa! Uskon et esim wescin hupparin saan vähäks aikaa unohtaa, mut kyl noi 2 viimestä ja toi 40e DC:n huppari vois jopa kotiutua! Joku päivä 8) 

-essi

2 kommenttia:

  1. essi sinulla on aivan ihana blogi =) ja itekkiin haluisin jonku tollasen hempeen vaaleenpunaisen kellon, ja jos sinua kiinnosta lukea minun blogiani niin tuossa olisi osoite: http://someofthethingswhatilove.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. riikka: hei en tienny et sulla on blogi! käyn vilkasemassa :) ja kiitoskiitos!

    VastaaPoista