tiistai 13. syyskuuta 2011

-poikaystävä & kaverit

Nonii eli sain idean Rosan blogista tehä kaveripostauksen mut teen lisäks viel Villestä tässä samalla. :) Eli siis jos alottasin henkilöstä nimeltäää

Ville ♥ 

Eli siis me tutustuttii Villenkans joku -08 vuonna? Kaverin kautta. Ku alettii tutustuu nii huomasin yht äkkii et voin puhuu Villelle iha mistä vaa.. Et Ville oli mun paras ystävä sillo ♥ Sit hetkeks meidän välit vähä "viileni" et ei oltu yht äkkii paljoo yhteyksissä, mut sit ku uudestaa alettii pitää yhteyksiä ja noin nii aloin sit ite ainaki ihastuu Villeen =) Sit alettii vaa juttelee viel enemmän ku ennen, et olin 24/7 koneella suunnillee ku halusin jutella Villenkaa koko ajan :D Sit meil alko tulee jo säpinää ja vooi muistan sen illan aina 29pv elokuuta v. 2009 ku Ville kerto mulle tunteistaa, ei sitä tunnetta oikeesti voi kuvailla muutenku ainaki et tuntu ku ois lähteny lentoo.. (: ♥ 29.8.2010 me mentiin kihloihin, ja nyt me ollaan oltu jo 2 vuotta yhessä.. :) 2 vuoden varrel on tullu esteitä mut niiden yli on päästy enkä vaihtais mun kultaa pois mistään hinnasta. :) Oon vieläki kahen vuoden jälkee ku alkuhuumas, eli iha järkyttävän onnelline Villen kanssa♥ Ville asuu Vantaalla ja mä Pieksämäellä jote kyl siin ehtii aina tulla törkee ikävä kullan kainalos loikoiluu sun muuta. :) Villen parhaat puolet on: Luotettavuus, huumorintaju, huolehtivaisuus, kaikki! Täydellinen mies mulle♥ Eiköhän siinä jotain ollu Villestä :) ♥ I love you honey ♥x

 Enni ♥ 

Ennin mä tapasin seiskalla, ku meidät pistettiin samalle luokalle. :) Oon vieläki valtavan onnelline et me tutustuttii, Enni on auttanu mua hirveen monessa asiassa ja Ennille voi kertoo vaikka mitä huolehtimatta et kertooko Enni sitä eteenpäi. Enni tietää semmosiaki asioita mitä en oo kertonu sen lisäks muille ku Villelle. Eli melkose henk kohtasia asioita. Ennillä on luotettavuuden lisäks tosi hyvä huumorintaju :D Ja Enni sanoo semmosia asioita mitä muut ei välttämättä sano vaikka ne ajattelee kans niin :D Se on hassuu. Niinku kaikki välillä nii Ennikin osaa välillä ärsyttää mua mut kaikesta huolimatta Enni on yks mun parhaista kavereista. 

 Vilma ♥ 

Vilman mä oon tuntenu pari viikkosesta vauvasta asti. Eli lähes mun koko iän. Vilmalla on tosi samanlaine huumorintaju ku mulla, saatetaa nauraa jollekki tyhmälle jutulle vaikka kuinka kauan :D Meidän tyyli on tosi erilainen ja siks tykkään shoppailla Vilman kans ku ei tuu ainakaa kinaa mistää vaatteista tai mitää :) Oon välillä tosi hermona Vilmaan, c'moon ollaan tässä melkee koko elämän ajan tunnettu?! :D Pentuna me riideltii pari kertaa pahastikki mut nykyää ei yhtää mistää :D Ehkä jos on paha päivä nii sillo ei puhuta kovi mukavasti mut sit se aina unohtuu ja ollaa taas kavereita. :) T
Taru ♥ 

Taruun mä tutustuin kans seiskalla, eri luokilla oltii mut kai se jotenki niin meni et Taru liikku vähä samois porukois ku Enni nii sit tutustuin siihen sitä kautta ? :) Taru on tosi vahva persoona ja siks tykkään siitä! Taru sanoo kaiken suoraan niinku mä, Taru ei siedä pompotteluu niinku en mäkää, Taru on oikeesti iha huippu! Hauskat jutut ja kaikki. :) Meillä ei mun mielestä oo missää vaiheessa ollu riitaa, mut on meidän välit kasilla vähä viileni yhes vaihees, mut ei se kauaa kestäny. :--) 


Jees, siinä oli ainaki jotai. :) Toivottavasti tykkäsitte koska kirjottelin tätä aika pitkää. =) 

♥essi

ps. postausideoita thnx!

6 kommenttia: