sunnuntai 6. marraskuuta 2011

- you know i'd do anything for ya

Heippa lukijat! Taas viikonloppu meni iha hujauksessa ohi, ja must tuntuu et en saanu puoliikaa univeloista nukuttuu pois. Onneks joululomaan ja jouluun ei oo pitkä aika. :> Joulusta puheen ollen, oon jo vähä mietiskelly ihmisille lahjoja. :) Parille ihmiselle oikeestaan. :) Hihihi
Ainii, tänä viikonloppuna mami anto vihdoin luvan et enköhän mä vantaalle voi muuttaa sitte kesällä. :) jee♥ Mihin te muute ajattelitte lähtee ysin jälkeen, ne jotka siis ovat nyt ysillä? Ja te jotka opiskelette parturi-kampaajaks, mitä ootte tykänny? :) Ite aion todellakin hakea parturi-kampaajaks, enkä malta oottaa et pääsen hääräilemää kaikkee tukkaan liittyvää! :-D Oon kans miettiny kosmetologiks opiskelua, mut sen pistän ehkä viimeseks valinnaks yhteishaussa :) En käsitä vieläkää mite nopeesti aika on menny, vasta menin seiskalle parin kaverin kanssa, ja seiskan alkuvaiheessa aloin seurustelemaa Villen kans. :)
Puhuttiin mamin kans myös siitä et jos opiskelisin parturi-kampaajaks ja samalla kävisin jotai kursseja kosmetologin alaan liittyen. Mut eihän siellä opi samalla tavalla kun koulussa, joten saatan käydä senki sit parturi-kampaajaksi valmistumisen jälkeen. Saa nähdä! Ei onneks viel tässä vaiheessa kaikkee tommosta tarvii tietää. Mut pakko myöntää et ku en aikasemmi tietäny et saanko muuttaa vantaalle vai en, nii olin vähän kujalla ja pieni hätä et mihin mä oon oikeesti menossa? Ja kyllä, yhteishaku on vasta 1.3 mut mä höösään tästä jo nyt.. Mut mä vihaan sellast et ollaan päivää ennen yhteishakuu et "niijoo.. mihis mä huomenna hakisin?"
Tästä päivästä nyt vaan sen verran ja ylipäätään koko viikonlopusta, et oon pelkästään laiskotellu. Ollu koneella, kattonu tv:tä ja syöny. 

Good night ♥

♥essi

3 kommenttia:

  1. mulla on paniikki oikeesti et mihi helvettii haen ysin jälkee :o

    VastaaPoista
  2. Voi eiii, nyt se on jo ihan virallista että lähret täältä. :( vaikka tottakai oon ilonen sun puolesta, niin ikävä tulee ! Olin nimittäin kieroillu et ehkä jos teidän äiti ei ois päästäny sua niin oisit jääny mun luo. :D ♥ Mut eipä sitten. :(

    VastaaPoista
  3. Emilia: hehee mä suunnittelen kaikki jo puolta vuotta ennen kyseistä asiaa :-D
    enni: niihä mä lähren :( mutta mä tuun monen monta kertaa vielä tänne, mä oon nimittäi vähä kieroillu sellasta et tuun työelämään tutustumisjaksolla tänne näin, lupasin nimittäi eville mennä punapartaan sillon, ku mulla on toi työelämään tutustumisjakso :-D vai olikohan toi sen nimi.. no mut kumminkin. :> että don't worry, be happy :)

    VastaaPoista