sunnuntai 20. marraskuuta 2011

- sunnuntaiiiii

Heipsan hei! Anteeks mun postaustauko jälleen kerran, mut ei mulla oo oikeesti ollu hirveesti kirjoteltavaa, ja en oo jaksanu kuviakaan ottaa.. Mutta nyt tulisin pistää vähä tekstiä tästä viikonlopusta :) Eli perjantaina juoksin tukka putkella 15:16 Pieksämäen asemalta junaan, määränpäänä Tikkurila. No junamatka meni kuunnellessa musiikkia. Tikkurilasta hyppäsin Keravalle menevään junaan, josta jäin Korson kohalla pois, ku Ville tuli hakee mut sieltä :) Mentiin sitte kullalle, tilattiin pizzaa, ja kateltii leffoja :) Lauantaina mentiin sit Tikkurilaan sillä meiningillä et menisin ottamaa sen traguksen! Eihä mua viime viikolla ollenkaa jännittäny, mut oisitte nähny ennenku mentii sinne lävistysliikkeesee.. Kädet hikos, huimas ja oksetti. Mut sitku päästiin sinne lävistysliikkeesee, nii se tyyppi sanoo siel et 'tulkaa vajaan tunnin, tai tunnin päästä takasi' eli sain semmosen pienen hengähdystauon, mut olin sinäänsä pettyny et en päässy heti sinne, koska oisin saanu sen jännityksen pois sillo! No mut palloiltii sit tikkurilas ja mentiin siin n. tunnin päästä uudestaan sinne. Mua jännitti niin paljon ettette uskokkaa, vaikka Ville yritti takoo mun kalloon et 'ei se varmasti satu' ja mä vänkäsin et 'kyllä se sattuu ku kaikis keskusteluissaki sanotaa nii!'. No mut menin sit siihe semmosee tuolii minkä tyyppisiä on kans hammaslääkäreis, siel ei vaa oo sitä nousu ja lasku juttuu.. Pelkään hammaslääkäriä ja neuloja ihan hulluna, nii siinähä oli ku kaks pelkoo yhdistettynä! Paskahalvaus oli huomattavan lähellä.. No mut sit se piirti sen pisteen, otti pihdeillä, painoin silmät kiinni ja ku tunsin sen neulan osuvan siihe kohtaa, nii mietin et 'se o menoo ny', mut sit tunsin siin vaa semmosen pienen naksahduksen/rasahduksen, ja se oli jo laittamassa sen jälkee koruu paikoillee. Harmi vaa et niillä ei ollu tappeja siellä, ni nyt mullon tämmöne ruma rengas tossa.. :( yy. No mut kuukauden päästä sit voi onneks jo vaihtaa sen :) Illalla sit katottiin Harry Potter ja kuoleman varjelukset 1, tai se.. ja me lopetettiin se sitte kesken, ku Villen mutsi nukahti ja mullaki se oli kyllä jo aika lähellä. Eikä kukaa muukaa jaksanu sit kattoo sitä enää loppuu. No alotettiin sit Paranormal Activity 2, ja joo tuliha siinä pari kertaa kiljuttua nii et Ville valitteli jo lukkoon mennyttä korvaa :-D No eihä siinä, ja kyll niitä kohtia edellee jakso pelästyä, vaikka olin sen enne jo kerran kattonu :o
Sit syötiinki jo kinkkua ja täydel masul kattomaa kullan kans Autot 2, jonka aikana sit nukahdin jo, ku olin nii väsyny. 
Tänää sit päivä alko sillä et ajoin kullan tukan siiliks, ja Poju, se niiden uusi koira, oli vähä höpö ja yritti syödä niitä lattialla olevia karvoja. :-D Sen jälkee sit kateltiinki Family Guytä, jonka jälkee pitiki lähtee jo asemalle.. :( Puuduttavan junamatkan jälkeen himaa, ja tässä mä nyt sit istun :) 
Eipä muuta, huomenna kuvia! 

♥essi

4 kommenttia:

  1. ESSI meinasitko sinä nukkua HARRIN aikana ???????? :OOOOOOOO

    VastaaPoista
  2. enni: no meinasin ku sen oli jo kerran nähny johonki puoliväliin asti :(:(

    VastaaPoista
  3. Voiei. :( Tuo hieman helpottaa suurta suruni. :)

    VastaaPoista