keskiviikko 2. marraskuuta 2011

- HELLOHELLO

Heipsan! Anteeksanteeksanteeks, et mun kirjottelu on ollu tauolla viikon! Mulla ei siis vieläkään toimi netti joka tosiaa alkaa ottamaa mua päähän. Tänään onneks äiti kuitenki käy ehkä ostamassa mulle nettitikun. Koska en mä saa tätä nettiä pelittämää ja tarviin nettitikkua junaan muutenki. Oon kone kiinni tos modeemis et saan käytyä kirjottelemassa täällä siitä et oon hengissä.. ...ja mun syyslomasta!
Ja voivoi, Villen perheelle tuli siinä syysloman aikana toinen toyvillakoira, PENTU, 8kk! Voi miten söpö näky olikaa :P ♥ Pikkusen nimeks tuli Poju :) 
Ainii miettikää, ens kuussa on joulu! :o  Ja uusvuos! Oon nyt jo miettiny vähä lahjoja ja oottelen jo lumen tuloo :( Koska on mun mielestä aurinkoinen ja pikkusen kylmä talvi parempi ku ankee ja märkä syksy! Koulu syysloman jälkeen tuntu tosi tylsältä ajatukselta, mut oli tosi kiva nähä taas kavereita kumminki pitkästä aikaa :) Tai no ei viikko mikää hirveen pitkä aika oo ollu, mut Enni lähti ennen syyslomaa Ranskaan nii en mä sitä ny ollu nähny kahtee viikkoo! Tyttö oli tuonu mulle ihanat pikku tuliaiset :)
 Ette usko mite hyvältä toi vartaloshamppoo tuoksuu! Ja toi suklaaki on ihanaa, naminami :) ♥ 
Ja ainii, takas siihe syyslomaa. Mun päivät meni suunnillee siinä, et chillailin vaa Villel sillä välin ku se oli koulussa. Mut onneks kaks päivää sillä loppu vähä aikasemmi, muute oli joka päivä 8-16 toisel koulua. Ite en jaksais noin pitkiä päiviä. 

Siinä mun syyslomasta, huomenna meen ottamaa vihdoin ja viimein mun rippikuvat, ei oo oikeesti totta, mun rippijuhlat oli heinäkuussa! :D Mut kumminki ku lähdin suoraa rippijuhlista Villelle, nii ei siinä oikee tajunnu et "oho ois pitäny ottaa ne kuvat aikasemmi ku emmä nyt enää voi mennä ottamaa niitä", mut tärkeintä varmaa et ne sentää menee postissa tänä vuonna :D Se nyt ois jo vähä noloo et saisin lähetettyy ne vast ens kesänä. Ja hei arvatkaapa mitä! Seuraavan kerran ku meen Villelle, eli tod näkösesti ens viikonloppuna, meen ottamaan traguksen :) Oon niin pitkään, ehkä vuoden miettiny sitä et oisha semmone aika kiva, ja maanantaina mietin et nyt loppuu tää haaveilu ja meen ottamaan sen! :D
Eipä oikee muuta, yritän oikeesti saada sen netin toimimaan! 

♥essi

ps. miten teidän syyslomat meni? :> 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti