tiistai 8. marraskuuta 2011

- dance in the dark

Dear 27 followers♥,
Oon jotenki huippuhyvällä päällä:) En tiiä miks, eikä tää tosiaa oo mun tapasta näin viikon alkuvaiheessa, mut oon jotenki ihan innoissani! Okeiokei.. se voi ehkä johtua siitä et mun puhelimeen tehtiin päivitys ja nyt mun puhelimessa on hymiöt.. Vähän pienet ilot mut ei se kai haittaa? :-D
Pari kuvaa, noi ruusut oli muuten mulla siinä rippikuvassa :) 

 Sit pari ostosta :) Oon ylpee et sain ostettuu noi lyijyt vihdoin! 
 Ja post-it laputhan on aina tarpeen 8) 




 Eipä muuta, heyhey

ps. 
Oon ajatellu et pitäsköhä alkaa läträä tota itseruskettavaa taas, kumminki toi menis ihan turhaan toi itseruskettava jos en käyttäs sitä.. Mut yks pulma:
Kun pistän tota, nii sit ku naama ruskettuu tosta, nii sit mulla on kumminki naamassa semmosia pieniä valkosia täpliä?! Ja pistän aina ton itseruskettavan tosi huolellisesti, et ei se siinäkää voi olla! +kuorin aina naaman jne. Et onko jollai sama ongelma, ja jos on nii ootteko saanu selville et mikä siinä on sit ollu syynä, että on tommosia pieniä valkosia pilkkuja? 
Tämmöstä itseruskettavaa mulla sit olis :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti