keskiviikko 23. marraskuuta 2011

- i like to do

Heissulivei lukijat! :) Ajattelin tehdä tämmösen mitä tykkään tehdä, sain semmosen inspiksen Maijan superkivasta blogista, ku hän mainitsi et tykkää leipomisesta! :-D 
Elikkä siis, 10 asiaa mitä tykkään tehdä:
I like to do...

1. Tykkään mun kullan luona olemisesta, tai oikeestaan mä rakastan sitä.. 
2. Tykkään aamulla kuunnella musiikkia bussissa, ja kattoo vaa ulos ikkunasta 
3. Tykkään paaaljon herkutella perjantaisin! :-D Taoin tätä Villellekki yks päivä, et se tunne on niin helmee, kun meet perjantaina himaan raskaan tai vähemmän raskaan kouluviikon jälkee, istut vaan koneen tai tv:n ääressä, ja herkuttelet ♥ nannan! 
4. Tykkään olla mun kavereiden kans :) Meillä on niin samanlaiset jutut, varsinkin mulla, Vilmalla ja Ennillä, et musta iha tuntuu välillä et jos muut kuulee niitä nii ne on vähä et onks noi ihan kaheleita :-D Ei ne ymmärrä niitä! 
5. Tykkään leffassa olemisesta. Siellä saa vaa istuu ja möllöttää sitä iiiisoo skriiniä ja keskittyy leffaan. :) Ja mussuttaa tietty suu täynnä popparia.
6. Tykkään kuunnella musiikkia. Musiikki vetää jotenki omaa maailmaansa ja muistot herää musiikin avulla, kun tietty laulu on soinu jossain tilanteessa. :) Mulla se ainakin on noin, en tiiä mitä mä tekisin ilman musiikkia :o
7. Tykkään shoppailla. Ei oo varmaa ihme kenenkään kohdalla :-D Mut sit on vaa tylsää ku rahaa katoo ku pieru saharaa, eikä ookkaa enää varaa ostaa mitää :-( 
8. Tykkään tukan laittamisesta. Sillonku ei oo kiire mihinkää, nii saatan laittaa tunnin tai kaks mun tukkaa, se on vaa niin kivaa mun mielestä :-D 
9. Tykkään juoda teetä. Sillon ku oon kipeenä, nii juon päivässä varmaan n. 10 kupillista teetä,tai enemmän. Tee ei oo epäterveellistä, eikä se lihota (jos se oikeesti on epäterveellistä ja lihottaa nii antakaa mun elää siinä uskossa et se on terveellistä eikä lihota!! :<).
10. Tykkään laulaa. Villellä on singstar, ja sitä pystyy laulamaan ihan helposti vaikka koko illan! Laulan myös hirveesti jos oon himas yksin, koska se vaa jotenki on niin kivaa ja saa rentoutuneeks. Tykkään myös harjoittaa itteeni siin laulamises et korjaan mokia jne. Oon pienestä asti tykänny laulaa, ja tuun aina tykkäämään. :) 

♥ essi

4 kommenttia: