perjantai 25. marraskuuta 2011

- like jaggeeeer


 Elikkä tää päivä meni ihan perus, tein mantun rästikokeen heti aamulla, ja jätin äikän rästikokeen tekemättä et ehtisin lukee siihen kunnolla, ku oon nyt vaa lukenu siihen mantsan kokeesee niin paljon etten ehtiny enkä ees muistanu äikän koetta, sitä paitsi en tienny rästikokeen päivää 8). Eli teen sen sitten tiistaina. Menin suoraan koulusta kaupunkiin Ennin kanssa, käytiin ekana koruliikkeessä ostamassa mulle ihka uusi nomination, se iso. =) Makso 13e, mut se tosi mukava myyjä myi sen mulle sit 10 eurolla:). Sieltä sitten kirpparille, josta löysin laukun ja meikkivoiteen, hintaa oli yhteensä 6e! Esittelenki nää ostokset sit erillisessä postauksessa:) Sit mentiin heselle, syötiin ja juteltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Paikalle ilmaantui myös Rosa, Kerttu ja Mila! :) Myöhemmin lähin Lidlille, ja äiti koukkas mut sieltä kyytiin:)

♥essi
ps.

5 kommenttia:

  1. söpöt noi meijän hymyt tossa vikassa kuvassa <3

    VastaaPoista
  2. mila: khihii :)
    Vilma: jep, hymyilen aina tollei :) ♥

    VastaaPoista
  3. jeee teit sen kollaasi ;)))) oon ylpee susta ja mun hemaisevasta kauneudesta :D

    VastaaPoista
  4. Rosa: no joo ;) meinasin tehdä kans toisen mis oli esim se sun ilme ja sit ku vilma esitti toisessa kuvassa sitä sun ilmettä :-D mut onnistuin sotkee jotenki ne kuvat... :(

    VastaaPoista