tiistai 15. marraskuuta 2011

- kato mun silmiin, mä haluun olla vaan sunkaa





Today: Koulua, pikku kirppariostos nimeltä kynsilakka, terkan kokeeseen lukua, kanien häkin siivousta.. ja siinä se päivä meniki.
Oon niiiiiin väsyväsyväsy, en oikeesti jaksais tätä koulua. Tuntuu et koko ajan puskee uutta koetta tai pistaria, ku vasta edellisestä ollaan päästy eroo. Viime yönäki heräilin 1-2 tunnin välein, parhaimmillaa nukuin 3 tuntia putkeen. Jeea (Y). Ja kaiken lisäks ku olin viime viikolla opolla mamin kans, nii siellä sit sanottii et jos meinaan vantaan amiksee hiusalalle, nii ei mun 7,4 ka riitä sinne, enkä mä oikeestaan sitä odottanutkaa. Pienen lannistumisen jälkee kumminki mietin et nyt panostan tosissani kouluun ja haen sinne kouluun! Paitsi vantaalla ei kyllä vissii oo tänä vuonna ees hiusalaa, mut mut.. Pitää kattoo kaikki vaihtoehdot läpi, Lahtee, Malmia jne. myöten. Joku koulu on pakko löytyä. 

Ei muuta, mä meen täst koht nukkuilee ja huomenna viimeset preppaukset terkan koetta varten. :) ♥

Good night dear followers ♥ 

♥essi

4 kommenttia: