lauantai 13. huhtikuuta 2013

 Viimeistele lauseet

1. exäni on... naurettava :_D
2. kuuntelen... täl hetkel en mitää!
3. ehkä minun pitäisi... jättää viikolla herkkujen syönti pois
4. rakastan... niin paljon kaikkee et sitä ei voi varmaa laskee kahden käden sormil
6. en ymmärrä... miten paljon maailmassa on ihmisiä ketkä on aivan sekaisin
7. menetin... itsevarmuuteni
8. ihmiset puhuvat... liikaa asioista joille voisi tehdäkkin jotain
9. rakkaus on... se mikä tappaa mutta samalla palkitsee hirmusesti
10. jossain, joku... tarvitsee apua


 11. tulen olemaan... vielä joskus taas hoikka

12. ikuisuus tuntuu...turvalliselle
13. en koskaan halua... vanheta

14. puhelimeni on... kauhee, mut se ei mua haittaa, ku onhan mulla ipod
15. kun herään aamuisin... oon onnellinen että heräsin

16. ärsyynnyn kun... ihmiset ei osaa ajatella asioita toisen kannalta
17. juhlat ovat... piristäviä

18. suudelmat ovat parhaita kun... ei tukehdu toisen kieleen
19. tänään minä... otan rennosti

20. huomenna aion...ehkä raahautua pitkälle kävelylenkille
21. minä todella haluaisin... että ihmiset tietäis ja muistais mut mukavana ja hauskana tyyppinä

4 kommenttia: