torstai 4. huhtikuuta 2013

Tänää se kampausnäyttö, meni kyl valkkinuttura (en tajuu miks maikka opettaa käyttään tota sanaa, ku koko banaaninutturan sisälle ei ees tullu valkkiii!) aivan päin hevon veetä, kui myös ite keksimä kampaus. Olin unohtanu eilen käydä kattoon niitä kampauksia mitä voisin tehdä, joten jouduin vaa inspaamaa. Enkä keksiny ku semmosen letin joka tekee semmosen S kuvion. 
Tässä kuva suoraan googlen kuvahausta

Eli tein tommosen, mut se ei ollu noin silotettu vaan enemmän semmonen "romanttinen". 
Eikä tehny noin isoo kuvioo. 
Sit koulust Amandalle, siitä si Shellille Amandan, Tommin, Bettyn ja Jirkon kans. Nyt oonki sit himassa rustaan tätä postausta. Mun tukka on vähä tullu enemmän semmoseks tummanpunaseks, vaikka aluks se oli kirkkaan punanen. Eli voisin tänään pestä mun tukan syväpuhdistavalla ja laittaa suoravärii minkä seassa on enemmän sitä hoitoainetta.
 Tässon muute ne kuulokkeet mitkä Ville osti mulle sillon, oon kokonaan unohtanu esitellä ne:D
No, nyt tukkaprojektoimaan! Heippa!
Ps. Huomen työssäoppimisest suoraa himaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti