maanantai 29. huhtikuuta 2013

Hellurei rakkahaat lukijat!
Mulla on nyt semmonen tilanne päällä että joudun muuttamaan mun mummille stadiin väliaikasesti! Ainakin kuukaudeks.. Nyt sattu ihmissuhteet menemään yhden saman katon alla asustelevan kanssa. :-) Villen kanssa on kuitenkin kaikki ok ja hän lähteekin mua tosta kohta viemään asemalle niin roudaan mun kamoja mummille. :) Että tämmöstä. Yritän postailla silti suht useasti! 
Asiasta kukkaruukkuun, onko teillä suosikkifarkkuja/farkkulegginssejä?! Dr Denimejä mulle ei kannata ehdottaa, niistä mulla on jo niin paljon huonoa kokemusta (t. 3 dr denim farkut omistanut ja jokaiset hajosivat haaroista 2kk käytön jälkeen!). Että jos kertoisitte omat suosikkinne? Kriteereihin kuuluu ofc se että housut olisivat melko jalkojen myötäiset, myös lahkeista.. Ja kestävyys tietenkin kunniaan!
Nyt parit webbikuvat, ja HAUSKAA VAPPUA!! 



 
Ps. Lupaan, että tuun ottamaan teille paljon kuvia. :) En pääse niin usein koneelle, niin mulla on oikeesti vaan aikaa jonka voin kuluttaa mm. kuvaamalla!! 

2 kommenttia:

  1. joo mä en tajua mikä niissä denimeissä oikee on ku ne ratkee aina haaroista vaikkei kauaa ois ollu käytössä! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. paskaa kangasta, vaikka tuntuvatkin jalassa niin hyville.. :/ hintaki tuntuu aika kalliille ku kumminki kestää vaan sen 2kk..

      Poista