tiistai 30. huhtikuuta 2013

vappuuuu

Hello! Eilen aamulla ajateltii Amandan kanssa käydä tiksissä subis. Aloin sitten heti tuumasta toimeen, laittauduin ja räpsinkin pari kuvaa!!

Tää kuva on kyl himasta Pieksämäelt, mut lisäsimpähän senkin.



Ja tsädääm, täs mu uus takki!!1 Tai no se on jo jotai 2vk vanha, mut uus silti! Mul oli jo hirvee kiire tossa vaiheessa, nii räpsäsin vaan jonkun kuvan :D
Matkani kävi Pukinmäkeen.
Ennen subii käytii nopee valintatalos. Ostimpa sit kaks muumishamppoota 5e! Subin jälkeen matka kävi Amandalle. 


Tää kone ei suostu kääntää tota kuvaa.. tosi ammattimaista käyttää muumishamppoota.. No mut toi ainaki tuoksu iiihanalle♥
Täs mä ja Paavo. 
Mun vappu ei ollu mikää järjin erikoinen, ulkonaki oli niin paska keli että eipä sitä viittiny lähtee oikee mihinkää. Katottii Amandan ja Tommin kans leffa ja mä lähdin hipsutteleen Nesteen kautta himaan jo kasin jälkeen. Onneks Ville heitti nii ei tarvinnu kävellä. Mummilla mä sit olin joskus 9 aikaan. 
Mul tulee nyt hirveen huonosti tekstiä. Joten tässä tää. Toivottavasti teil oli hauska vappu. :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti