torstai 14. heinäkuuta 2011

- torstai

Moro, mulla ei oo kamalasti asiaa, mut ajattelin tulla kertoo kuulumisii. :) Elikkä siis oon ollu Villellä nyt kai sen 2vk & mutsi haluis mua jo kovasti himaa.. Arvatkaa haluunko mä lähtee täält viel yhtää mihkää? No e.. Mut kyl se äitikulta varmaa antaa olla enemmä viel ku siihe ens viiko maanantaihi.. Toivotaa ainaki. Pitäs viel mennä otattaa vai mite sen sanoskaa, ni niihi kiitoskortteihi kuva :) Tulee olemaa kivasti myöhässä ne kortit mut joo, ei voi mitää. Tuski niit kukaa odottelee koval hingul.
Huomiseks ois tarkotus varata aika kampaajalle, et sais noi tupsut päähä. 8) Can't wait. ♥ Nii ja, mä ja Ville ei olla tehty mitää hyödyllistä, tehty&tehää niinku kesälomalla pitääki. Chillattu&chillataa. Chillaamisee on sisältyny sit: rillaamist, mansikoide -ja mustikoiden syöntii, leffojen katteluu, lisää leffojen katteluu, yms. :) Kuulostaa varmaa aika tylsältä, mut mä tykkään tästä ♥ Ei mihkää kiire, ollaa vaa ja nautitaa lomast. :) 

Ei mulla oikeestaa muuta, anteeks nää ylitylsät postaukset.. :-D No mut yritän kyl keksii jotai huome vaik teille. :) See ya!

-essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti