torstai 14. heinäkuuta 2011

- dislike&like

Heissan, nyt tulis ehkä vähä tämmöne "Dislike & Like"-postaus. Elikkä siis kerron mikä ärsyttää ja mikä ei yms, u know? Alotetaan nyt ekana vaik:

 Dislike 

- Ihmiset jotka arvostelevat aivan liikaa, ja pitävät itseään täydellisenä, ja ei siis sillä etten itse koskaan arvostelisi ketään, ja kyllähän mä joskus aika paljonki jos sille päälle satun. Mutta mullakin on kummiskin aina rajat, joskus siis arvostelen, ja yleensä jos niin teen niin päästän kaikki höyryt aina ulos, että arvostellaan kerralla kunnolla jos kerran arvostellaan :D 
Paljon "arvostelu" -sanoja.... :o 
- Se kun jollain on klipsipidennykset, eikä osaa peittää niitä klipsejä.. Että ei ees yritä peittää niitä. 

- Justin Bieber tuli näin ärsyyntymisestä mieleen.. vaatiko selityksiä ? 
- Kaksnaamasuus.. vaatiiko sekään selityksiä? No selitänpä mielipiteeni iha huvikseni siitä.. Siis että mikä on ongelmana siinä että ei voi sanoa asioita niin kuin ne ovat? Kyllä mulla on ainakin tapana näyttää mitä mieltä olen kyseisestä ihmisestä. Eikä siinä oo mitään ongelmaa. Ok, oon mäki ollu joskus kaksnaamanen, yhelle ihmiselle. Se ansaitsi sen. Uskokaa pois.
- Valehtelu. Satuttaa eniten, mutta kaikki on joskus valehdelleet. Right? 

- En nyt saa sitä tiettyä sanaa päähä mitä haen mut semmoset ihmiset jotka kontrolloi liiakseen.

- Alistavat ihmiset.. Mä saatan kyllä itekkin olla vähä semmone, johtuu vissiin siitä et mä en itse halua tulla alistetuks? Mut kyl mäki osaan olla joustava, et en joka asiassa yritä saada tahtoani läpi... 

- Ihan vaan ukkonen! Itku tulee lähes joka kerta sen kuullessani. Pakko myöntää. 

- Helle. Siis kunnon helle! semmone 30 astetta ei oo mukava! Mut kyllähän sillon aurinkoa on esim kiva ottaa, mut mä en oikee oo auringonpalvoja ihmisiä, koska mä en rusketu... Jos ruskettusin, oisin nyttenki ulkona.

- Yksinkertaisesti ihmiset jolla on noussut kusi hattuun, leijuu sillä ku joi yhen siideri eikä ees oksentanu. 

- 29 kiloset pellet jotka itkee mite läskejä ne on. 

Mulla ei tuu nyt äkkiseltää mitää muuta mielee ku noi :) Eli sit vähä positiivisempaan puoleen eli : 

Like

- Ihmiset jotka näyttävät tunteensa, uskaltavat esim itkeä, olla surullisia kun siltä tuntuu. Ja tietenki jos rakastaa jotai, nii ku uskaltaa näyttää sille et välittää.
 
- Ihmiset jotka sanovat asiat niin kuin ne on ! :D Se on mun mielestä aivan helvetin hienoa!  Se osottaa vahvuutta. :-)

- Haha, pakko mainita.. Bejeweled Blitz! :D Maailman paras peli! 

- Rap musiikki, oon kuunnellu n. 12 vuotiaasta lähtien ja vieläkin tykkään niin pirusti! Siinä just sanotaan asiat niinkuin ne on, ah ♥ 

- Yksinkertaisesti kaikki makea.. Oon iha mieletön herkkuperse pakko myöntää :-D 

- Komediaelokuvat, big love. Kauhutkin on tosi jees!

- Shoppailu, tämä ei varmasti vaadi selityksiä, eikös? 

- Ystävät, semmoset jotka pysyy rinnalla vaikka mikä ois
- Horoskoopit, mä katon yleensä aina päivittäiset horoskoopit fb:stä :-D 

- Kesä ♥ Mut omalla tavalla talvikin on kiva :) Semmone -15 ja auringonpaiste on ihana ♥ 


No tossa olikin jo pari, että eiköhän tästäkin jonkun näköinen postaus tullut. :)

Heissan! 

-essi

9 kommenttia:

  1. hitto että alko naurattaa sanana toi herkkuperse :-D huhuh!!

    VastaaPoista
  2. siis tuo oli ihana tuo > - Ihmiset jotka sanovat asiat niin kuin ne on ! :D Se on mun mielestä aivan helvetin hienoa! Se osottaa vahvuutta. :-) .. Siis tuo on maailman paras ominaisuus jos on, ja toinen ominaisuus että osaa ottaa kritiinki vastaa ! +mielenkiintonen postaus :)

    VastaaPoista
  3. annu: älähän :D:DD:D
    rosa: jees ja kiitos. :)

    VastaaPoista
  4. mä niiin tykkään tästä sun tavasta puhuu asioista just suoraan! jatka samaaan malliin :)

    -marru

    VastaaPoista
  5. A: hihihi kiitti tosi paljon! :) jatketaan jatketaan. 8) hei mulla ois muuten sulle kuvia vielä riparilta, että jos ois niitä kiinnostusta saada nii pistäppä vaikka fb:ssä meseosotetta/muuta sähkäriä :)

    VastaaPoista
  6. voi eiii :D en tiiä haluunko saada :D no mutta muistoja muistoja että jos nyt milläää jaksat ja viitit nii laitaha vaikka mariannakosonen@suomi24.fi ?

    -marru

    VastaaPoista