perjantai 1. heinäkuuta 2011

- i ♥ summer

Haudiii, suoraan sanottuna mun ihana kesäloma alkaa vasta sunnuntaina! Koska nyt ku porukat oli reissussa ja mä vaan himas ku en pääse mihkää, nii ei tätä voi sanoo kunnon lomaksi. Eli sunnuntaina alkaa loma, konffis ja rippijuhlat, sit parin pvn päästä ois sunnitelmissa lähtee Villen ja sen porukoiden mukana niille :) Ja kullalla ois suunnitelmissa ottaa paljon arskaa ja käydä uimassa ja ja ja käydä ostoksilla ja laivalla! Ei malttas oottaa, toivottavasti suunnitelmat ei kuse :p ! Tänään/ens yönä porukoiden ois tarkotus tulla takas himaa, ja huomenna me mennään äitin kans ostaa mulle läppäri! :) Jihuuu ♥ Tämä ois tarkotuksena ostaa, toivottavasti niitä on siellä liikkeessä! 
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/HPG62B41SO/hp-g62-15-6-kannettava

Ja ainii tästä päivästä.. mun kani on varmaa juossu seinää päi tai jotai muuta vastaavaa, ku sen toinen alahammas on irronnut ja toinen alahammas liikkuu jokaiseen ilmansuuntaan.. Voi reppana ku ei oikee suju noide hampaiden kanssa.. :( Saa nähä et tulee varmaa eläinlääkäri reissu taas, mut en tiiä vielä et millon. Soitin vaa heti ekana äitille asiasta ja se käski tarkkailemaan kanin syömistä ja noin.
En oo sit varma, et tuleeko sunnuntain jälkeen miten useasti postauksia.. Koska ei varmaa siel kullal tuu enite oltua koneella. :) ♥ 

Mut joo hei ei mulla muuta, viettäkää kiva kesäpäivä nytku on nii lämmintäki ! :) 

-essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti