sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

- däänsdäänsdääns

Huomenta, taisiis kelloha on kohta jo yks mut mä ainaki heräsin vast noin puol tuntii sit ja tää on mulle ihan aamua vielä.. :-D Eilen siis oli ne latotanssit missä käytiin läppämielessä Vilma, minä, Hilla & Katja. Oli ihanaa nähä näitä ihmisiä pitkästä aikaa. ♥ Ihailin vaan Vilman käsivarsia ku ne oli ruskeet ku pavut! :D Rupesin siitä ajattelee et jos Vilmakin voi kerran ruskettua vaikka se on samanlainen albiino ku mä, nii kyllä minäki ny voin ruskettua jos vaa malttasin istuu joka päivä auringos miljoonatsiljoona tuntia. Ainii ja sit sain testata vähän Katjan vespaa, voi se oli niin unelma... ♥ Niin söpö .. (= Katja sano riparilla et vois pölliä mun leopardikuvioisen suoristusraudan nii ehdotin sille et jos vaihdettas Katjalle mun suoristusrauta ja mulle Katjan vespa :o Ei se oikee suostunu.. ainakaan vielä ;) :D:D Sitten latotanssien jälkeen mentiin Vilman luo parvekkeelle istumaan semmoselle jätti riippumatolle ja juoruttiin 8) ... Oli kyllä mukavaa. :) ♥
Mun postausidea kyl lähti alunperin siitä et mun on pakko kertoo yhestä sessiosta poleenin vessassa, okei kuulosti tosi härskiltä mut nyt lähtee: Eli siis olin Poleenin vessas peilien eessä iha normaalisti siinä pikkuse katoin et naama ois järkevän näkönen, noo sit sinne vessaan tulee yks vanha rouva ja en kiinnittäny siihe mitää huomiota. Yht äkkii huomasin et se seiso siinä vessan 'kopin' ovella ja jäi tuijottamaan mua. Sit katoin sitä takasin jonku aikaa ja se alko pistämään sitä ovee kiinni. No sit ku mäki kuvittelin et 'joo se loppu se tuijotus  siihen' nii se perkale vielä raotti sitä ovea ja katto niin samperin pahasti et huhhuh.. :-D Sit ku se tuli ulos sieltä vessasta pesee käsiään, nii tuijotti ihan suoraan mua vaikka kuinka pitkään(näin peilin kautta) ja sit vilkasin kans suoraan häneen nii onneks lähti.. Kamala. Ja vanhukset sanoo et nuoret on kamalia yms, voisivat itekki käyttäytyä asiallisesti... Hyrr.. 

                                               Anywayyy, nyt tulis kuvia eiliseltä :)




Eipä mulla sitten muuta. =)

♥essi

2 kommenttia:

  1. voiiiiii hitsii kun rupesin selaa tätä sun blogiis niin.... huiii vai että tämmösiäkin täältä löytyy.. millos mennään uudestaa! ;))Ps:hieman sekava kommentti enkä ees tiiä tajuutko kattoo tätä mut joka tapauksessa :D

    VastaaPoista