torstai 28. heinäkuuta 2011

- rakkaus

Heissan! Eli siis eilen tulin joskus puol 10 aikaa himaa, ja voi mite ikävä mul oli ollu mun pupuja ♥ Junamatka meni iha hyvin, ostin asemalta Cosmon ja Ellen, siinä oliki sit lukemista ainaki puoleen väliin matkaa :) Tosi nopeesti meni koko 3 ja puol tuntii.. Mul ois ollu tänää tarkotus mennä äitin kyydis kaupunkii samal ku se menee töihi, mut en varmaa ois pystyny näkee ketää sen 4-5 tunnin ajan nii en sit menny sinne turhaan ykskikseni tylsistymää.. No äiti käy tänää gigantis vihdoin kattoo mulle sitä konetta,ajateltii ostaa se sittenki vasta ku tuun helsingistä. Ja se mun ihan top 1, unelmakone ois tää:
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat-tietokoneet/SAMNP300V3AP/samsung-3-series-13-3-kannettava-300v3a-pinkki
Toi on vaan... niin täydellinen. Ihan ku mulle luotu. Rakastuin heti ensisilmäyksellä. ♥♥
Toivon tosissaa et tuolla mitättömässä Pieksämäen gigantissa ois se.. Voivoi.. ♥ Mutta tilaan sen kyl ehdottomasti jos se ei oo siellä ja äiti suostuu ees ostaa sen mulle. Mikään muu ei kelpaa, mut jos äiti ei ton hintasta osta, nii pitää sit kai tyytyy johonki vähemmän rakkauteen.. :( </3 
Ainii, eilen ku tulin himaa, mua odottiki viel parit rippilahjat. Kummit lähetti sadan euron lahjashekin ja serkut kalevalan kaulakorun. Ja joskus sillo kesän alussaha tilasin H&M sen paidan, kaks huulikiiltoo ja luomivärisiveltimen. Ni neki oli tullu. Mut se paita ei ehk oo kyl mun tyyliä, nii palautan sen varmaanki.
Ja oonki jo kauan lupaillu teille kuvaa pidennyksistä, nii nyt tulis sitte tämmöne webin ihanan laadukas kuva.

Jeesjees.. noo ei mulla varmaan sit muuta :) Huomenna sit taas lisää. 

Heipadeiii

♥essi




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti