torstai 7. maaliskuuta 2013

hair



Miksi, MIKSI mä tein tän itelleni, että menin selaamaan googlen kuvahakua haulla "deep pink hair" tai "white hair". Miks tein niin, ku tiedostan itekkin mun ongelman eli sen, että jos haluun värjätä yht äkkii hiukset nii mä kans värjään ne? Tyhmä minä. 
Mutta nyt mä elän onnellisesti näiden mustien hiusten kanssa, en kehtaa alkaa vaalentamaan, koska mun pidennykset jäis vailla tarkoitusta. En uskalla ees kuvitella mitä äiti ajattelis, et osti mulle pidennykset, ja tadaa, haluunki värjätä mun tukkaa taas. 
Mutta jos mä nyt annan näiden olla ja kun pidennykset on huonossa kunnossa, niin värjään mun tukan vaaleeks taas? Tällä kertaa ehkä vähän maltillisemmin kuitenkin, eli raidottamalla. Pelkään kuitenki jo sitä, et ku oon saanu ne taas upeen vaaleiks, nii värjäisin ne taaaaas mustaks. 


Mä nyt toivosin ihan hirmusesti että vastaisitte rehillisin mielipitein että kumpi mulle sopis, blondi vai tumma tukka. 

4 kommenttia:

  1. mun mielestä sulle sopii ihan älyttömän hyvin noi tummat hiukset! :)
    Oot tossa ekassa kuvassa hurjan kaunis! <3

    VastaaPoista