lauantai 9. maaliskuuta 2013

LAUANTAI, 3.9.-13, OLEN PASKA OTSIKON KEKSIJÄ, kiitos.

Hello ja hyvää naistenpäivää ihanat naiksut, vähä myöhässä. Kävin eilen vähä jumbossa ostoksilla ihan pikapikaa, nyt ku oli varaakin. Ostin carlingsista housut ja paidan, h&m 2 toppia, äiti sano et "nyt essi katot laatua, et sitä onko se tuote halpa", olin sit että "asia pihvi" ja tämmösenä kitupiikkinä tuntu niin vääryydeltä ostaa t paita joka maksaa 19,95e ku H&M:llä saa jopa alle kympillä niitä :D No, ehkä mä nyt aina oikeesti panostan ennemmin siihen laatuun ku siihen et onko tuote halpa.. Topit kuitenkin ostin H&M:ltä koska ne on suht kestäviä ja halpoja. Niitä en nyt valitettavasti jaksanu kuvata mut semmoset perus topit ohuilla olkaimilla (valkoinen ja mintunvihree)

Tässä housut, 45e, Carlings 
... ja paita, 19,95e, Carlings


... ja toinen paita, minkä näin kyllä jo perjantaina mutta oli pakko käydä tänään kotiuttamassa se, kun niin ärsytti se ajatus etten ostais sitä! Hintaa 35e. 

Kävin myös perjantaina kattomassa 21 tapaa pilata avioliitto, ihan sikahyvä, vaikka flunssan vuoksi en voinukkaa siitä täysin rinnoin nauttia... Onneks tänä aamuna olo oli helpottanu jo kummasti. :) 

Vielä kiusaan teitä parilla lärvikuvalla ;)



Eiku hei, kiusaankin teitä vielä mun kuulumisilla! 
Mulla on nyt ollu perjantaisin työssäoppimista Riihimäellä kaverin mutsin liikkeessä, missä tää kamu on oppisopimuksel duunis. 
Hirveen mukavaa on ollu, oon saanu leikata, tehdä kulmat ja ripset ja värjätä (tai no pikemminkin oon värjänny tän mun kamun hiuksia +vaalentanu). 
Koulussa on myös menny oikee mukavasti, alkanu tulla asiakaspalveluu iha vakituisesti lukujärjestykseen ja ai että miten mä tykkään siitä! 

Nyt päästän teidät pahasta, viettäkää hyvä viikonloppu, moido! :) 

2 kommenttia: