lauantai 16. maaliskuuta 2013

!!11lmsösmölmd

Nyt mä päätin sen, alan vaalentamaan mun omaa tukkaa keskiruskeeks jotta saan semmosen ihanan tummanpinkin tukan, mikä on tällä hetkellä mun pidennyksien latvoissa. Nyt pitää vaan alkaa makaroni linjalle ja pullodyykkariks, meinaan pitää säästää rahaa värinpoistoon. Pidennyksien mustan osan vaalennan kamun isosiskon tököteillä ja lätkäsen tummanpinkin niihinkin. Oon niin innostunu, et aloin kuluttamaan mun oman tukan väriä sitruunamehulla, ja oikeesti, nää on nyt tummanruskeet, EI mustat! Pidennykset pistin muhimaan tuonne folioon sitruunamehun kera patterin viereen, kuitenkin pinkit latvat roikkuen kuivina folion toisesta päästä, jotta se ei kulu. Oon ihan innoissani!111 Tummanpinkki tukka, toivottavasti oot pian maisemissa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti