lauantai 16. maaliskuuta 2013

Heippa! Oon ollu nyt vähä sairaana viimesen viikon ajan, mm. flunssaa ja yskä, kuumettaki oli.. Tervehdyin kumminki suurinpiirtein perjantaiks ja menin työssäoppimiseen Bettyn ja tän isosiskon Heidin kyydillä. Töissä leikkain tänää yhdet miesten hiukset ja värjättii Betyn kans mun pidennysten latvat tumman pinkeiksi. Myös vähä mun otsatukkaa vaalennettii ja värjättiin sekin mutta ei se jaksanu kauheesti vaalentaa (ok pidin sitä vaalennusta ehk 15min päässä? että johtu siitä.. :D). Mut eipä se haittaa ku ei mulla alunperin ollu ajatuksissa värjätä otsatukkaa mitenkään. Mut pidennyksistä tuli ainakin ihanat. :) Otan niistä sit kuvaa vaik sit huomenna. Tulin eilen käymään kotona ja tossa yläpuolella olevassa kuvassa näkyykin et äiti oli ostanu mulle pikkusen lahjan (tiedä häntä mistä syystä :D). Eli pikkune lahjapakkaus, viisasten teetä ja naamarasvaa. Siripirejä en jaksanu ahtaa samaan kuvaan. :D Eli pienen pienessä lahjapakkauksessa oli kosteusvoide, huulirasva ja kylpysuolaa. Meillä ei kyllä kylpyä ole mutta eiköhä tuolla suolalla vois tehdä ihanan jalkahoidon pitkän koulupäivän jälkeen, uskokaa pois, vaikka mulla esim on tosi hyvät työkengät nii niillä ku seisoo 8h työsalipäivänä nii kyllä jalat on silti kipeenä:D Seuraavaks maailman parasta naamarasvaa, merkki Isis Pharma ja itse tuote Secalia DS. Oon iha hurahtanu tohon, on tosi kosteuttavaa ja imeytyy heti ihoon ja saa ihon pinnalle ihanan pehmeen tunteen.. :) Äiti oli myös ostanu siripirejä mulle asiakaspäiviä varten, sillon ei välttämättä ehdi syömään enkä työssäoppiessa ehdi koskaan syömään päivän aikana, kun vetelemään takahuoneessa tyyliin Cokista ja kahvia. Nyt alan vihdoin kömpiä täältä sängyn pohjalta ylös ja käyn ulkona tekemässä vähä lumitöitä ja päästän kaninkin haistelemaan kylmää mutta aurinkoista talvisäätä. :) Moikka! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti