tiistai 19. helmikuuta 2013

TATTOO & kuulumisasiaa

Moi. Tällä kertaa ajattelin kirjotella ajatuksiani tatuointeja kohtaan. Heti alkuun todettakoon, että tatuoinnit on mun mielestä aivan mielettömän kauniita. Monet joilla niitä on, antaa semmosen vaikutelman et niillä on heti ollu mielessä että mihin ne haluaa ja mitä ne haluaa. Jos mä alan miettimään, mitä haluaisin, nii mun lista on loputon. Miten mä lähtisin toteuttamaan sitä? Koska mulla ei oo mielessä yks tatuointi, vaan monia. Haluan ainakin käsivarteen, ehkä kylkeen ja reiteen. Selkäänkin jotain. Lintuja, revolvereita, ruusuja, tekstiä.. Mut tosiaan tää suunnittelu on hirmu vaikeeta, en tiiä oikeesti minne kaiken sijoittasin. Ja aina mietin "haluun reisiin tatuointeja, mutta entä sitten jos lihon?". Pahin on just toi lihomisen pelko, et jos ne menee pilalle tms. 
 Yks kaikista varmin minkä tuun ottamaan, kun äiti jälkensä jättää, on äitin nimi isolla kaunokirjaimilla ja synnyin+kuolinpäivä. Myös isästä tuun aika varmasti tämmösen ottamaan. Veljeäkin varten oon jotain mielessä kehitelly, semmost mikä kuvais hänen poikkeavaisuuttansa. Tässä pari kuvaa we♥it, jotka antaa teille vähän mielikuvaa näistä mun unelmatatuoinneista.



Siinä pari sanaa siitä aiheesta ja nyt kerron vähä kuulumisia.
Mulla oli viime perjantaina työssäoppimista mun kaverin mutsin liikkeessä. Sain tehä hirmusesti, oivoi. Tein lasten hiustenleikkuun, miesten hiusten leikkuun ja naisten hiustenleikkuun. Plus vaalensin sit tän mun kaverin (joka muuten on oppisopimuksella sen äitin liikkeessä) hiukset. :)
Sieltä sitten suoraan hiihtolomalle ja Ville oli vielä ostanu mulle Skullcandyn kuulokkeet!♥ (kuvaa niistä myöhemmin..) 

Lauantaina käytiin kultin kanssa Amandalla kakkukahveella, ku kyseisel kamul oli synttärit seuraavana päivänä. :) Sieltä nopeesti kauppaan ostamaan synttärilahjaa ja TANTANTAAAA mitä ostettiinkaan! Tai no mä ostin: meikkipussin,ripsarin ja semmosen kuultovoiteen. Sit ostettiin Villenkaa puokkiin vielä ufoshot siihen lisäks. Kaikki sulosee lahjapussukkaan feat. ROBIN KORTTI! Voiko parempaa olla, varmaan koko lahjan multihuipennus? "Ei huolia, ei murheita..." 
Sit Amanda tuli Tommin kera meille istuun iltaa ja oli kyllä mukavaa. 
Nyt lopettelen mainitsemisen arvoiseen asiaan eli: meen huomenna käymään himassa, koitan nappailla kuvia paljon! 

2 kommenttia:

  1. vitsi että mulle iski vaan entistä isompi tatskakuume :D mun mielestä on kiva kattoo vaikka vastaantulijan tatuointeja, koska mun mielestä ois ihana tietää millasen tarinan ne tatuoinnit kertoo :)

    VastaaPoista