keskiviikko 14. joulukuuta 2011

x-mas!

 MOI! Voi oon niin joulufiiliksissä, mulla soi vaa joululaulut päässä ja tuun niin onnelliseks jo ajatuksesta et miten jouluna saa vaa pötköttää kattoessa tv:stä maratoneja ja leffoja, ku saa syödä vatsan täytee jouluruoasta, ja kaikkee! ♥ Muistan pienenä ku odotin joulua aina ihan ku kuuta nousevaa, koska näki joulupukin. Sitku se pukki paljastukin meidän perhetutuks nii voi sitä pettymystä :( Viime jouluna retkahdin siihen, et menin urkkimaan meidän komeroon lahjoja, ja oliha se vähä tylsää ku ties mitä saa lahjaks. :( Ja nyt oonki tehny ennenaikaisen uuden vuoden lupauksen etten mee urkkimaan joululahjoja :-D Äiti ostikin mulle jo Kuopiossa yhden lahjan, tajusin sen siitä, ku se katto mua vaa tuimasti ja sano: "Essi, mä haluan olla yksin hetken" ja sit se tuuppas mut hajuvesi osastolle ja sano et "Haistele niitä vaikka hetki", seuraavan kerran näinkin sen sitten tulevan kassalta! Pieni aavistus onki jo et mitä se osti, mut nyt lopetan sen miettimisen nimittäi haluan et kaikki lahjat on tällä kertaa täys yllätys! :) Voi ettäää, tulis jo joulu! 

♥essi
ps. kuvat we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti