keskiviikko 21. joulukuuta 2011

-loma ♥

Heissulivei! Nyt on joulujuhla ohi, ja todistuksen KA oli sitte 7,57. Ihan tyytyväinen mä oon, mut pakko petrata et pääsis nyt sinne Keudan ammattikouluun. Kyllä mä tollakin varmaan pääsisin, mut jos sitä nyt ihan varman päälle lukis. :) 
Eilen ostettiin mulle jonkun näköstä rättiä joulujuhlaan ja tässä ne nyt ois:

 kappahl, en muista hintaa.

 Legginssit: tokmanni 10e.

Ja kattokaa mitä Enni anto mulle joululahjaks!! Suu vaa loksahti auki ku avasin paketin! 8 Mile! :) 

Jees, ei mulla oikee muuta, tuun ehkä vielä myöhemmin kirjottelemaan. Moimoi♥

♥essi

4 kommenttia:

  1. toi oli ihana toi sun paita ;) <3

    VastaaPoista
  2. Rosa: Huiui kiitti ;)♥ En oo ennen tuommosia paitoja käyttäny mut tuo osottautu niin kivaks nii tulipa sit ostettua :)

    VastaaPoista
  3. toi on ihana toi kappahlin paita ! :)

    VastaaPoista
  4. pilvi: Hih kiitti, mäki tykkään siitä (=

    VastaaPoista