torstai 8. joulukuuta 2011

- this sucks!

Heippa! Sori pieni kirjotustauko, mut nyt ainaki tulis sit tekstiä. :) Eli siis torstaina lähdin Villelle heti koulun jälkee junalla, ja tiksistä kyydillä kullalle. Siellä sit kateltii pari leffaa, ja alettiin jo aikasin nukkuun koska Villel oli seuraavana päivänä kouluu. Itellänihä ei ollu ku oli se taksvärkki. :) Siivosin yhen hyllyn ja järjestelin sen, että en hirveesti kyl uurastanu :D Ei Villen sit loppujen lopuks tarvinnu maksaa sitä kymppii sit, mikä pitää vähintää viiä sit koululle siitä työstä.. Maksan sit ite jossai vaiheessa sen. No Villen porukat lähti ulkomaille heti perjantaiaamuna, ja edellisenä iltana oli tullu Villen eno niille vahtii mua,Villee ja sen broidii. Yks ällötys mikä mulla jäi mielee oli se et söin joka aamu jonkun torttulevytaikinan :--D YÄK, ei menis nyt alas, söin sitä ihan tarpeeks siellä.. :D Lauantai aamu alko varsinki tosi kivasti, laitettiin popparia, käytiin nopeesti suihkussa, ja alettiin kattoo leffaa :) Samalla tietenki siemailtii aamukaffetta. Ai että ♥ Sunnuntai ja maanantai meni kans leffojen katsomisen merkeissä :) Tiistaina tulin sitten himaa 16.28 junalla, vähä siin ennen kasii olin sit mäel.
Ja ainii, mun ginan paketti haettiin eilen. Tosiaan en tajunnu et ne on tuumina tai jotenki ne ginan housut, nii tilasinpa 34 koon housut. En vaivautunu ees ottamaa niitä sieltä pussista :D Ja molemmat neuleetkin palautan, koska vähän liian isojahan ne oli. En tiiä et vaivaudunko enää vaihtamaan niitä, et meen varmaan jossain vaiheessa sit mielummin paikan päälle ostelemaa. Eilen mulle iski myös ekaa kertaa kunnon migreenioireet, näin vaa semmosia kaaria mitkä väreili, ja päätä särki ihan jumalattomasti enkä kärsiny kattoo valoo päin. Tuli sit kans mahatauti, että jeea! En siis menny tänään kouluun. Migreeni onneks meni sentään eile ohi. Toivottavasti ei tuu takas koskaa! Ja ainii, mä en ymmärrä, et ku siirrän näit kuvii mun koneelle, kone ei avaa niitä, eikä niitä voi siirtää tänne?! Et jos jollaki on ollu samanlaine ongelma nii vois olla kiva ja kertoo et mistähä saattas johtua :(

♥essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti