keskiviikko 21. joulukuuta 2011

-30 asiaa musta

Otsikko kertoo kaiken! (:

1. Mun lempiväri on pinkki
2. Tykkään makeesta.. Oon nyt karkki/kaikki muu makea -lakossa, voin kertoo et tekee tiukkaa.
3. South Park pelastaa mut aina ku salkkarit ei jostai kumman syystä tuukkaan.
4. South Park on muute yks mun lempiohjelmista, sääli et se tulee salkkareiden kans samaan aikaan. /: Onneks niitä näkee netistä. 
5. Oon keskiverto koulussa. 
6. Epäilen pahasti et mulla on lukihäiriö..
7. Käyn ratsastamassa kerran viikossa.
8. Asun omakotitalossa ofc mun perheen kans.
9. Mun perheeseen kuuluu isä, äiti, broidi, broidipuoli, siskopuoli.
10. Mulla on 2 kania, ne on mulle yks rakkaimpia asioita ♥
11. Aion hankkia napakorun piakkoin. 
12. Haluisin kans nenä -ja kielikorun. Mut nenäkorua en toden näkösesti uskalla ottaa. 
13. Mulla on ihania ystäviä ♥ 
14. Ja maailman ihanin poikaystävä ♥ 
15. Mun lempisarjoihin kuuluu 16 and pregnant, degrassi, awkward, salkkarit, south park, frendit, miehen puolikkaat..
16. Rakastan eläimiä!
17. Aion hakea amikseen parturi-kampaajalinjalle. 
18. Haluisin mopokortin, mut se maksaa nykyää nii perkuleesti.
19. Lempijuomiin kuuluu Ice tea cola, cokis ja juissi mehut.
20. Mokkapalat ja juustokakku on mun lempiherkkuja ♥ 
21. Osaan tehdä tosi hyvää lettutaikinaa.
22. Osaan myös heittää letun ilmaan ilman et se osuu kattoon 8) hähähää
23. Mulla ei oo koskaan murtunu mikää paikka
24. Mulla on fb,irc ja mesetunnus.
25. Tykkään tosi paljon shoppaamisesta ♥ 
26. Vihaan ihmisiä jotka haukkuu toisia läskiks, rumaks tai mikskää muukskaan. Ite ennen arvostelin aika paljon ihmisä joista en pitäny et toi on läski ja toi on ruma, ja joskus vaan semmosia joita en ees tuntenu. Oon onneks päässy siitä pahasta tavasta eroon, ja tajuun ite jo miten tyhmää on arvostella toisen ulkonäköä. Mut siihen mäkin lipsun esim semmosten ihmsiten suhtee joiden kaa oon vaik riidois tai jos vihaan jtn. [x] stoori
27. Mulla on kannettava.
28. Mun lempipizza on frutti di mare. Kirjotinkoha sen oikein.. Kumminki. Ilman simpukoita.
29. Mun luonnolline hiusväri on vaaleenruskee. 
30. Oon ollu blondi. Mut ei se ollu loppujen lopuks mun juttu

♥essi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti