keskiviikko 25. toukokuuta 2011

S-S-S & M-M-M

Heips. Eli siis jäin tänäänki kotiin tän.. "nielurisatulehduksen" (luin sen mulle määrättyjen antibioottien paketista! 8) takia. Mulla soi vaan Rihanna-S&M ja juon kupillisen toisensa jälkee teetä :-D "Na na na na come on, come on, come on..." soi varmaa viel yölläki mun päässä :D
Mulla on tänää kummiski jo aika hyvä fiilis, eilisen vuoks. :) Tää sairastaminen taitaa olla mun juttu, tykkään niin et aamulla voi mennä saunaan selvittää nuhan tukkimaa päätä ja pistää hiusnaamion, juoda rauhas aamuteetä ja kattoo Disney Channelia ja Nickelodeonia ♥ Kyllä, kaksi suurta rakkautta :D Varsinkin Nickelodeon, sieltä tulee Paavo Pesusientä ♥♥ Okei, ehkä lopetan ton lastenohjelmista vaahtoomisen :P .. Mutta ei toi sairastaminen viikko tolkulla oo sit mun juttu, tämmöset pari pv on ihan hyvä, koska mulle tulee kavereita nopeesti tosi iso ikävä. En malta oottaa jo et pääsen huomenna kouluun, Mirka, Annika, Vilma, Henna ja Essi ovat vihdoin nimittäin tulleet Kroatiasta jossa he olivat yli viikon ajan tanssikisoissa :)
Mutta joo, ei mulla oikee oo muuta kirjoteltavaa.. Jos vaikka palailen vielä myöhemmi :)

Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti