maanantai 30. toukokuuta 2011

Noni, moikka kaikille. Mulla ei oo tästä päivästä oikee muuta kerrottavaa ku:
Koulussa oli tänää vaan tosi rentoo, oli jalkapallopelei, valmisteltii ilmaisutaito -ryhmäläisten kans potkiaisia ja tolleisa. Hermostuttaa vaa, ku ne on jo huomenna. Muutenki havainnollistin vasta tänää sen et lauantaina on jo kevätjuhla, ja arvatkaa onko mulla mitää päälle pistettävää sinne? Noup. Plus muutenki, mun kesäloma suunnitelmat meni ihan överiks ja nyt vaan sit mietin et mitä mä teen kesälomalla :o ? En varmaa mitää.. Ja mun pitäs oikeestaan valita et kumman haluun rippilahjaks, skootterin vai läppärin. Läppäri ois jees, et ei tarviis olla tällä "yhteisellä" koneella josta aina häädetään kesken "tärkeiden juttujen" fb... Mut sit taas skootteri, pääsisin liikkumaan täält korvesta johonki aina, nii ei tarviis olla koko aikaa koneella! Että kumman te valitsisitte?
Tuli kans mietittyä rippijuhlia, haluisinks hankkii ennen niitä sinettipidennykset, et tukan sais sit hyvin niihin juhliin, koska tähän tukkaan ei hirveesti kiharoita saa laitettua ja muutenki ku ois sit pitkä tukka ainaki siihen asti et oma ois kasvanu jonku verran pituutta.

Ei mulla oikeestaan muuta, saa muuten kertoo postaustoiveita!

-essi

4 kommenttia:

  1. skootteri! ehottomasti :D koska sit pääset kaupunkii ja sit voi nähä ja kaikkee :P

    VastaaPoista
  2. Jännittää ne potkijaiset! :-D Kyl mä ite skootterin ennemmi ottaisin:)

    VastaaPoista
  3. annu ja sara: jep, kyllä se varmaa se skootteri on:)
    meri: hahaa, oliko paskat potkijaiset :D

    VastaaPoista