maanantai 23. toukokuuta 2011

first text

Hellou, eli siis alotin uudestaan blogin. Muutamat onki lukenu jo sitä aikasempaa minkä poistin syystä että mietin jos en ehdikkään kirjottelemaan sen joka pv nii en sitte sais ollenkaa lukijoita ja näin päin pois. Mietin nyt sitte et onha niitäki lukijoita jotka jaksaa lukee jotai blogia vaikka sinne tuliskin vaikka kaa joka toinen päivä tai harvemminkin postauksia. Voisin kertoo teille mun lauantaista Jyväskylässä Rosan kanssa.
Mutta iha alusta asti nyt: Eli siis mulla oli lauantaina herätys itelleni klo. 07:00, laittauduin, ruokin mun kanit, ja äiti lähtiki sit puol ysin mais viemää mua asemalle klo. 09:24 junaan mitä ennen käytii nostaa mulle vähän käyttörahaa. Kirjaimellisesti vähän käyttörahaa, koska sain vasta viime viikolla juuri uuden puhelimen + joka kk kaks kertaa vantaalle, nii kyllä toi käyttöraha mulle kelpas helposti.Sit nähtii Rosan kanssa asemalla siinä 09:00 aikaan ja mentiin ostamaan liput. Sit mentiinki jo junaan valmiiks istuskelemaan. Nii ja siinä se päivä meniki Jyväskylässä, käytii Rosan kans kaupoil ja syömäs, siin 10:00 aikoihi sit Emilia ilmestyki paikalle. :) Pitkästä aikaa näin sitäki pientä, ku se asuu nykyää Jyväskylässä :(Oli niin hauskaa, käytii sit yhes vaihees syömäs kolmestaa, mä ja Rosa vedettii sit sundayt ja Emilia piirtelön. Mentiin sit yhes vaihees Emilian seuraks ku se kävi solariumis. Voin kertoo et nään siitä paikasta vieläki painajaisia. Tyhjä paikka ilman mitää myyjiä tms, meet vaa johonki huoneesee missä on vapaa solarium ja siinä sitte...! Huhhuh.. No sit mentiinki siin neljän(?) aikoihi asemalle, mis Rosa osti Picnikistä patongin + joku ihme hedelmäjuoman. Emiliaki osti sen saman juoman minkä Rosa osti, ja mä sorruin ostamaa juustokakkua :( Ette usko miten hyvältä se näytti, ei semmosta pysty vastustamaan! Sitte Emilia lähti siitä ku sen isä tuli hakemaan sitä, ja minä ja Rosa sit istuskeltii siin jonku aikaa ja lähettii junaan joka lähti joskus 16:45..? Junassa sit rupateltiin mukavia ja todettii et väsytti iha tosi paljon , mut jos sais rahaa nii vois mennä saman tien takas kaupoille :D Mulla oli sit vähä nuhane olo siel junas, ja kotona sit paheni flunssaks. Tässä viel ostokset: Lindexiltä oli noi mun muistaakseni, makso 4e H&M, kaks perus toppia, harmaa makso suunnilleen 4,95e pinkillä sama hinta.Neule: Gina Tricot, ja tossa sen alla oleva toppi on H&M, makso 9,95e? Ninjasta, 10e :)

Noiden kaikkien lisäks ostin viel "kestosävytteen" yhestä kampaamosta, makso 10e. Se oliki sit semmone tuhkanvaalee, ja oon tyytyväine myös sen takia et se ei kuluttanu hiuksia ollenkaan.
Four Reasons:ilta, SUOSITTELEN.

Tästä päivästä sen verran, et jäin kotiin koska mulla on kamalaks tullu tää flunssa.. Ku äiti tulee vaan kotiin nii lähetään polille, et ei olis mitää agniinaa/angiinaa tulossa
(anteeks en tiiä mite se kirjotetaa), et jos se on nii nopeesti antibioottikuuri siihe + ehkä tulehtuneeseen korvaan et ei ehtis kehittyy pahemmaks noi!



Mutta ei mulla muuta, heippa!

-essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti