torstai 26. toukokuuta 2011

Moikka! Mulla ei tänää oo oikee kirjoteltavaa, iha sen takii et mun päivä on ollu täynnä sitä et oonmiettiny vaa mun ihmissuhde asioita. Mut kyllä tähän kai parit tekemiset vois kirjottaa.
Eli tänään lämmitin taas saunan aamulla, tein hiusnaamion, katoin piirrettyjä ylläri :D , ollu koneella ja noin. Eli en oikeestaan mitään hyödyllistä kun et oisin vaikka lukenu ton kirjan mistä teen esitelmän äidinkielessä.. Huomenna ois vihdoin tarkotus mennä kouluun, oioi niin iso ikävä jo kavereita. :-) Mut liikuntaan en aijo osallistua, et en tulis taas kipeeks.

Ah, soitinki just äidille et toisko se mulle lakritsijäätelön ku ei oo koskenu kurkkuun pariin pv:n enää, nii se ilmotti et meidän pakkasessa on lakritsijäätelöö ♥♥ Voi tätä onnee ja autuutta :)

Mut ei mulla oikeestaan muuta, tuun kirjottelee sit huomen lisää :) moikkamoi!

-essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti