perjantai 24. toukokuuta 2013

Hän on piirtänyt viestin karttaan, siellä lukee "vie minut turvaan"

Heipsan! Oon vähä pohdiskellu jotain pientä vaihteluu mun hiuksiin ja nyt päätin et pyrin siihen viinin/kirsikanpunaseen tukkaan, mikä mun piti alunperinkin värjätä :D Se kirkkaan punanenhan tuli vaa sillon sen takia, ku tehtiin amandalla mun hiuksiin värinpoisto ja ne oli niin kauheen näköset et pistettii Amandan punast suoravärii. Sit jäin punaseen koukkuun, mut nyt sit haluun sen kirsikanpunasen.. Ja sen kutakuinkin sainkin. Värjäämällä eilen vähän tukkaa. Poikkesin nimittäin koulun jälkeen cybershopissa ja -20% alennus koruista sai mut vielä ostamaan 4 uutta palloa rustokoruihin ja tragukseen. Sit viel nappasin sen olennaisen - eli värin mukaan. 
 ... ja tässä lopputulos! 




On nää tietenkin vähän eri näköset luonnossa ku webbikuvissa, mutta oon tyytyväinen ja omaan silmään ero on melkonen ku vertaa et lähdettiin tästä:

Tänään sitten ostin koulusta vielä pinkkiä värimaskia, niin saan korostettua enemmän sitä kirsikansävyä.

Sellasta. :) Tässä vielä kuvaa palloist :--) 
No tänään ku rahaa oli tullu aamulla nii ostin värimaskin lisäksi uudet ripset, ripsiliiman ja aurinkopuuterin seppälästä. Ripset kesti kivasti n. 1,5-2kk ? :D Ja ripsethän maksaa aina sen 2,95e.. Ei tuu kalliiks onneks!
 Aurinkopuuterit tuntuu yleensä näyttävän mun naamal niin oranssilta ja äh, ei jotenki yhtää kivalle :D Nyt löysin tommosen sävyn ku "light sun" ja toi sointuu tosi hyvin mun lärviin. :) 
Tässä ripset + liima! Liima on tommone kunnon turbopakkaus, ja makso 4,95e. Koostumus geelimäinen, tuntuu purskahtavan joka paikkaan jos vähänki puristaa liian kovakourasesti sitä liimaa ulos :D Mut ei se mitää! Tohon tottuu. :) 
Villekin kävi tänään täällä mun luona ja taas oli niin mukavaa että voi! 

Mut tämmöstä! Ei mitään erikoisempia suunnitelmia viikonlopulle, sunnuntaina varmaa myrtsii Sannan kans kirpparille! Huisiiiii! 
Tässä muuten loppuun kuva meikistä minkä Sanna viime tiistaina mulle taiteili ehostustunnilla. Uskalsin kokeilla vähän erilaisia värejä vaikka hirveesti pelotti, mut Sanna on niin taitava tossa hommassa et sai sen vihreenki näyttää mun silmissä hyvälle! 
Mä oon niin onnellinen. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti