lauantai 18. toukokuuta 2013

Eilen mulle iski kauhee vitutus mun tyvikasvun suhtee, ja ajattelin et nyt läks! Ville kävi kans tääl mun luona, oli hiiiiirmu mukavaa. Katottii katsomost salkkareita ja oltii vaa. :---) Sit samal matkal ku Ville lähti himaa nii kävin vielä kaupassa. Sit värjäileen!
Toi tyvi näytti viel nii järkylt ku jos jouduin laittaa suoravärii latvoihin nii sitä aina levis vähän tonne tyveenki ja se oli tommone marjapuuron värine :D 
Tatatatadaa pelastus!
Ja punaiset hiukset kera punaisen tyven! Kyllä nyt kelpaa. :) 

Sit viel tän päivän juttui. Kävin prismasta ostamassa uuden eyelinerin ja ostin taas tän kyseisen mitä oon joskus ennenki käyttäny. Koin ton yhdessä vaiheessa aika huonoks ku tuntu et se meni iha kokkareiseks jne. Mut ehkä käyttäjässä oli vika, ku kuitenki käytin tota viimeks kai joskus vuos sitte? :D Ohuet rajaukset kyllä pysyy nätteinä jne, mut joskus tein tosi paksut rajaukset nii  tuntu et se levis ja plää kaikkee! 
Nyt kuitenki päätin testata taas.
 Kahvi on parast ja lammasmuki parantaa sen laatuu ainaki 110%!! 
Mut ei mulla täs muuta oikee. Tein just ruokaa itelleni, tummaa makaronii jauhelihakastikkeen kera, salaatiks raejuustoo ja tonnikalaa. Nams! Mut ei mulla sit sen enempää, viettäkää rentouttava vklp. :---)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti