lauantai 23. kesäkuuta 2012

Moii! Kotiuduin eilen vantaalta, voi mite iso ikävä mul oli mun pupui. ♥ Nyt oon niin varma, et mä oikeesti värjään mun tukan pinkiks. Jos äiti suostuu tilaa värit cypershopista. Jos ei, nii mun pitää mennä ite hakee ne liikkeest.. Mut voi että, mä niin ootan et pääsis värjäilee ♥ Toivottavasti ei tuu mikää marjapuuron värinen pää, ku on kumminki lähtökohtana näi tumma tukka :D Pitääpi ekana ottaa värinpoistoo ja sit lätkästä se siihe. :)  Tai sit vaa suosiolla vaalennan iha kunnolla blondiks ja sit vasta pistän sen pinkin. Ku haluisin semmosen mahollisimman "vaaleen" pinkin, jos tiiätte mitä tarkotan. Mullon myös kauhee lävistyshimo, ää! Sen kielilävistyksen nyt käyn ottamassa kunhan täytän 16, jos uskallan. Se kipu ei pelota vaan se et jos se osuu johonki mihin sen lävistyksen ei tosiaa pitäs osuu ja sit mult valuu sylki koko ajan vaa ja kaikkee, pläää! :( Huulikorukin ois niin jees. Porukat sano sillo ku olin joku 14, et ei mitää lävistyksiä niin kauan ku asun niiden katon alla, kohtapa en enää asu! :-D Mun naama tulee olemaa verrattavissa reikäjuustoon, jos siltä tuntuu. Sit ku täytän 16. 
Oon myös löytäny yhen blogin kautta ebayn ihanuudet.. Kuvittelin ekan et plää ei siel mitää oo nii en mee ees kattomaa, mutku näin mitä se bloggaaja oli tilannu sieltä nii tulipa sit käytyä. Voisin ostaa koko kaupan tyhjäks, ei muuta! Sit vähä kuvei :)







Oli muute iha älyttömän hyvää toi profeel proteiinipiirtelö!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti