keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Hellurei pitkästä aikaa. Viime päivät oon laiskotellu tääl Villen kans. Oon mä kyl siivonnukki, ei siin mitää. Villen porukat lähti maanantaina Kreikkaa ja me jäätii Villen ja sen puolfaijan tytön kans tänne keskenämme. Pääsin muute Variaan hiusalalle opiskeleen, jea! Keudaan en päässyt, vaikka alin pistemäärä millä oli päässy sisään oli 27.. :D Ja mun pisteet oli 32. No eihän siinä.
 Sillonku olin vielä blondi! Ikävä tuota väriä :( Hiuksia ei niinkään muuten, oli niin lyhyet ja huonossa kunnossa blondaamisen takia :-D Nyt oon ajatellu et jos värjäis kesän loppupuolella punasen/vähän pinkkiin taittuvan tukan. :) En tiiä viel! Blondit mä hirveesti haluisin..
Ja liian sulonen kuva tähän loppuun♥
ps. Itseruskettava ei ollu hyvää.. :D en ota ees kuvia koska mun jalat on iha kuoriutuneen näköset. En ajatellu enää lotrata sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti